Yoink Yoink
Neuvostoliitto oli ihmiskunnan historian paras saavutus! Neuvostoliitto oli ihmiskunnan historian paras saavutus!
Niin paljon voittoa Niin paljon voittoa
Chk vauhdissa.. Chk vauhdissa..
Sitähän se sitten oli koko ajan... Sitähän se sitten oli koko ajan...
Muutama webm 31 Muutama webm 31
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
Omppua Omppua
Repesin lopussa Repesin lopussa
Kuusen koristelijat :3 Kuusen koristelijat :3
Nörtin Joulu Nörtin Joulu
Sinne meni Sinne meni
Men in Black Men in Black
Ei olisi mahtunut edes tunkemalla Ei olisi mahtunut edes tunkemalla
Heräsi saatana Heräsi saatana
A Very Skeletor Christmas 2 A Very Skeletor Christmas 2
2018 Paint-joulukalenterin luukku 17. 2018 Paint-joulukalenterin luukku 17.
mato matala mato matala
Paint-joulukalenteri luukku 15; Joulutarina VII Paint-joulukalenteri luukku 15; Joulutarina VII
Aito saksalainen Aito saksalainen
ES ES
Suomen tuhoajat. Suomen tuhoajat.
Valehtelija Valehtelija
Hyvin jouluinen laulu Hyvin jouluinen laulu
 698 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.63 MB, 1 tiedosto, 27.11.2024 19:53:45
[ + 6 | ]

lihatutkimus

[75205] [lihatutkimus.png] [0.63 MB] [720x1047] [] []
lihatutkimus.png

liha

(79)  · 

proteiini

(5)  · 

terveellinen ruoka

 · 

alfa

(11)  · 

carnivore

(13)  · 

tutkimus

(13)  · 

syöpä

(42)  · 

vihermedia

27.11.2024 20:11:55
#662387 [+-] Piilota Suosittele

>>662384
Vähä riippuu paikasta. Joku pikaruokaketjun pihvi on tehty pihvimassasta johon dunpattu kaikki säilöntä ja makujen säätely aineet mut jostain kunnon paikasta voi saada smäsh burgeria mikä on firman jauhamaa lihaa eikä siinä ole mitään lisäaineita.

27.11.2024 20:44:48
#662398 [+-] Piilota Suosittele

Miten saattoi vegaanityty (ei ollut kullia) ahnaasti imeä kulliani ja nieli jopa kaiken kiisselin? No samapa tuo, en pilannut illuusiotansa ;)

28.11.2024 18:49:57
#662521 [+-] Piilota Suosittele

>>662451
No juu, mutta onhan tuo 350g viikossa olemattoman vähän. Käytännössä siis kerran viikossa saa tehdä spaghettia, sit loppuviikko on pelkkää vegeä

30.11.2024 14:46:04
#663099 [+-] Piilota Suosittele

>>662476
Veikkaan että joku kehitysvamma, mutta jos oikeen pilkkua nussitaan nii kaikki aiheuttaa syöpää, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Vaikka eläisit "ikuisesti" kuolisit syöpään jossain vaiheessa.

30.11.2024 18:02:34
#663129 [+-] Piilota Suosittele

>>663099 No sitä minä lähinnä tarkoitin, että kuinka pitkään ihminen aikoo elää, jos pelkää että tavallisesta määrästä punaista lihaa saa syövän.

[ 14 viestiä | ]