pylly pylly
Tuleppa Dimmu käymään täällä... Tuleppa Dimmu käymään täällä...
Hyvä ehdokas vkk:lla 😁 Hyvä ehdokas vkk:lla 😁
Saarikko Saarikko
Sabaton - 40:1 Sabaton - 40:1
Jarlaa Jarlaa
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Alueella autistisia lapsia Alueella autistisia lapsia
Kuunnelkaa tiedemiehiä! Ydinvoimasta! Kuunnelkaa tiedemiehiä! Ydinvoimasta!
Mistä rokotevastaisuus saattaa kertoa? Mistä rokotevastaisuus saattaa kertoa?
seko pää transsut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD seko pää transsut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Älä juo kusta Älä juo kusta
Studio Julmahuvi - Roudasta Rospuuttoon Studio Julmahuvi - Roudasta Rospuuttoon
kylmä kylmä
Kikkailu Kikkailu
Bowling alley Bowling alley
sanna ja rotat sanna ja rotat
no coloona no coloona
Top 5 momentos Top 5 momentos
Mainos Mainos
Bää bää vaan Bää bää vaan
Vkk- valta kuuluu kremlille Vkk- valta kuuluu kremlille
kuu kuu
koville ottaa koville ottaa
 890 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.79 MB, 1 tiedosto
07.04.2024 13:23:05
[ + 7 - | ]

Carnivore aamupala

[69619] [IMG20240407104813.jpg] [3.79 MB] [4624x3468] [] []
IMG20240407104813.jpg

ruoka

(404)  · 

carnivore

(13)  · 

jauhelihapihvi

 · 

munakas

(11)  · 

feta

 · 

creme fraiche

 · 

(149)
07.04.2024 13:37:48 | 13:42:05
#612746 [+5] Piilota Suosittele

Oon vissii pilannu mahani paskoilla symisillä ja nyt vähentäny kaikkea siihen pisteeseen, että en pysty syömään muuta kun eläintuotteita. En edes kauheen monia mausteita kestä. Noin 6kk vähä hiilihydraattisella, ja nyt 3viikkoa carnivorella. Alkupaino 6kk sitte joku 154kg ja maanantaina 133kg. Tänä vuonna pelkästään 13.6kg lähtenyt. Tän puolen vuoden aikana on lähtenyt aivosumu, hilse tukasta, sanojen unohtelu, masennuksen rippeet, carnivoren aikana lähtenyt 15 vuoden ripuli, refluksi helpottunut n. 75% ja kokoajan paremmaksi. Touretten urpoilut pysyy kans hallussa nyt ilman lääkkeitä. Ehkä liian aikasta sanoa tästä, mutta nyt on öisin ollut unia 3 päivää putkeen ensimäistä kertaa varmaan 10 vuoteen ilman lääkkeiden käyttöä.

Tässä annoksessa on 200g 50/50 sika nauta jauhelihaa, 3 kananmunaa, pala fetaa ja creme fraichen jämät.

07.04.2024 14:08:53
#612750 [+-] Piilota Suosittele

ei ihme ettet ripuloi jos syöt lihaa ja maitotuotteita vitusti. joillekin toi passaa kyllä hyvin, itselläkin jonkinsorttinen kokeilu menossa.

07.04.2024 18:18:46
#612813 [+-] Piilota Suosittele

ihan evoluutiota että ihmisille kehittyi isommat aivot kun alkoivat syömään lihaa. runsas proteiini mahdollisti sen. jos joku viherpiiperö syö kaninruokaa koko ikänsä niin se ei vaikuta ihmisten kehittymiseen.

07.04.2024 21:49:39
#612864 [+-] Piilota Suosittele

Kunhan syöt multivitan, vaikka lähinnä c-vitamiinilisänä, niin ok. Oli siinä jotain muutakin, mutta inuiitit pärjäävät pelkällä hylkeellä koska sen nahassa on c-vitamiinia.

[ 10 viestiä | ]