rainers of the storm rainers of the storm
Tissit Tissit
kjeh kjeh vitun jutkut kjeh kjeh vitun jutkut
Muoti, diddly ja Only Fans Muoti, diddly ja Only Fans
KONTRUST - Hey DJ! KONTRUST - Hey DJ!
Varmaan joku luolastolainen Varmaan joku luolastolainen
Nuuskamuikkunen kertoo vitsin Nuuskamuikkunen kertoo vitsin
mitä vittua mitä vittua
lopetetaan ilmastonmuutos lopetetaan ilmastonmuutos
Kuvasia Kuvasia
Viime vuoden muotia Viime vuoden muotia
Hapsin lelu Hapsin lelu
Perjantai Perjantai
Ausländer raus! Ausländer raus!
Positiivisuus Positiivisuus
Eräänlainen taskuparkkeeraus Eräänlainen taskuparkkeeraus
Brenton Brenton
Vuosi sitten alkoi painajainen Vuosi sitten alkoi painajainen
Persu-pedarit Persu-pedarit
Digimummon kellarissa Digimummon kellarissa
Läheltä piti Läheltä piti
Persu servattu Persu servattu
Hipit Hipit
Kahavilla Kahavilla
 701 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto, 27.03.2021 18:01:42
[ + 9 - | ]

ny kommarit pois veks hei vaan hui

[52677] [kuva_1615413762_jpg.jpg] [0.41 MB] [529x750] [] []
kuva_1615413762_jpg.jpg

28.03.2021 00:02:46
#451423 [+-] Piilota Suosittele

>>451337 Habsenkakkiainen puhuu asiaa, koska aina kommarivaltioissa eliitti nauttii kermaa ja pesantit ei saa edes rippeitä. Jos Pohjois-Korea sallii jonnebiksen kasvattamisen, niin kauheasti iloa kansalle, jos ei ole mitään, mitä syödä muchiesin iskiessä ":D"....

28.03.2021 20:44:46 | 20:45:59
#451722 [+-] Piilota Suosittele

>>451517
Muurahaisilla on aito diktatuuri.

Ne ovat tyytyväisiä tilanteeseen kun jos eivät pääse tekemään mihin geenit ohjaavat, nekin turhautuvat, ja en sanoisi muurahaispesää valtioksi.

>>451423
Jos Pohjois-Korea sallii jonnebiksen kasvattamisen, niin kauheasti iloa kansalle, jos ei ole mitään, mitä syödä muchiesin iskiessä

Siksi ilmainen piri kansalle olisi parempi. Johan PK:n diplomaatit sitä kauppaavat saadakseen rahaa Suurelle Johtajalle.

[ 8 viestiä | ]