ebin jeccu :D ebin jeccu :D
ihana nainen ihana nainen
katri kulmuni katri kulmuni
hätää hätää
tähden alla börh tähden alla börh
Oli joskus varustelekan seinällä Oli joskus varustelekan seinällä
Omnes Optant Mundum Regere Omnes Optant Mundum Regere
NYT POIS SIITÄ NYT POIS SIITÄ
o O o O
tissit on tissit tissit on tissit
joulupukki sen sanoi joulupukki sen sanoi
varotaan sitä piippulinjaa varotaan sitä piippulinjaa
ulkona sato vettä ni grillasin sisällä ulkona sato vettä ni grillasin sisällä
Willin willin westin evästä Willin willin westin evästä
riikka antaa ruoskaa riikka antaa ruoskaa
talvi tulee talvi tulee
hot vene hot vene
abreu abreu
iiiso venytys iiiso venytys
eikun minä olen tästä ajanut ennenkin eikun minä olen tästä ajanut ennenkin
söpyli söpyli
ayyyy lmao ayyyy lmao
hämähäkkikissa hämähäkkikissa
Tissit Tissit
 1 128 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 04.01.2020 17:59:15
[ + 5 | ]

mee töihin

[38228] [kommari-vassari.png] [0.73 MB] [720x550] [] []
kommari-vassari.png

kommari

(16)  · 

vasemmisto

(216)  · 

aku ankka

(269)
05.01.2020 00:46:13 | 00:47:01
#289706 [+-] Piilota Suosittele

Oisin teheny töitä ja tein kaikkeni sen etteen, että pääsisin tienaamaan. Siinä kikkailin vuosikymmeniä, että tosiaan sais hommia ja joutessa ollessa kävin kursseja ja kouluja. Sitten brakas kroppa pääkoppaa myöten ja joutuin tyytymään laiskan lusmuperseen asemaan. Nyt sitte rupian hakkeen eläkepapereita. Tiiä mikä ois ollu tarina jos ois päässy töihin jossaki välissä jopa ihan palakallakin. Mutta noo, eipä täsä mittään. Jos hyvin käy niin kohta nautin teijjänki veromarkoista kilijua.

06.01.2020 23:04:25
#290711 [+-] Piilota Suosittele

Rikkaitten hyvinvointi hyödyttää kaikkia, mutta köyhien hyvinvointi hyödyttää vain köyhiä T. Nalle-setä

[ 3 viestiä | ]