Torture Killer - Swarm! (2006, FA) Torture Killer - Swarm! (2006, FA)
Fuck off nigger Fuck off nigger
Marininvauva Marininvauva
NSS NSS
Ruokakauppa musakkia Ruokakauppa musakkia
hyvästi maailma <:3 hyvästi maailma <:3
cyka blyat cyka blyat
Nyrkki Nyrkki
Team Fabulous 2 faniremake Team Fabulous 2 faniremake
Syökää kanaa Syökää kanaa
Meidän pääministeri Meidän pääministeri
Suojakenttämaitoa ;3 Suojakenttämaitoa ;3
Pizza Pizza
saisinko vähän vettä :3 saisinko vähän vettä :3
Temppu Temppu
On joo tosi vaarallinen paikka pitää ottaa lisää turvapaikanhaki On joo tosi vaarallinen paikka pitää ottaa lisää turvapaikanhaki
Poliisi Poliisi
Greta Greta
Porsaanreikä Porsaanreikä
pelastui pelastui
Vihainen peili Vihainen peili
Ei ole yhtään näköinen >:3 Ei ole yhtään näköinen >:3
Nortti huulessa pitää lääkärin loitolla Nortti huulessa pitää lääkärin loitolla
leipää leipää
 1 054 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.79 MB, 1 tiedosto, 11.04.2022 11:20:15
[ + 6 | ]

3. aamuyöstä

[63561] [3.-aamuyosta.png] [0.79 MB] [906x636] [] []
3.-aamuyosta.png

kolmelta aamuyöstä

(14)  · 

aku ankka

(269)  · 

roope ankka

(26)
11.04.2022 19:16:45
#562623 [+2] Piilota Suosittele

Hyvä kysymys.

Samoin voisi kysyä, että miksi koulut ovat jo pitkään olleet täynnä vasemmistosuuntautuneita kukkahattuja, jotka pyrkivät muovaamaan uutta sukupolvea ja ajatuksia?

Ja joo, en ole kysynyt rekrytoidessa, että oletko lukenut Kalevalaa.

11.04.2022 23:29:17 | 23:29:48
#562686 [+-] Piilota Suosittele

Jos koulujen ainoa tarkoitus olisi tuottaa rekrykelpoisinta mahdollista palkkaorjalaumaa, koulujen pito ja opetussuunnitelman laatiminen olisi ulkoistettu niille yrityksille. Niinhän se tehokkainta olisi, karsisi kaiken heidän kannaltaan ei-olennaisen pois.

Vaan kun se ei onneksi vielä ainakaan ole niiden ainoa tarkoitus.

12.04.2022 20:54:37
#562825 [+-] Piilota Suosittele

>>562755
Jollei tunne historiaa, ei voi ennustaa tulevaa.

Ainakin lähihistoria olisi syytä tuntea. Tiedämme jo saksalaisten tehokkuuden niin sotakoneissa, kusettamisessa ja autoissa (autoissa huijausta myös).

Putinista taas tiedetään vaikka vähän, tarpeeksi jo tämän ennakoidakseen. Odotetaan kiltisti osaamme.

13.04.2022 17:31:03
#562944 [+-] Piilota Suosittele

>>562860
Ne osaa, myyvät taitonsa vaan sille kuka parhaiten maksaa. Arabeille ja toiselta puolelta piilaaksoon. Natsit eivät sellaista maanpetturuutta sallineet.

23.04.2022 17:31:13
#565605 [+-] Piilota Suosittele

>>565562
Eihän ne saaneet edes suOrassa kelluvaa sotalaivaa aikaseksi, saati sitten et se ois edes merikelpoinen.


>>562860
Nykysaksalaiset ei osaa rakentaa laivaa joka kelluu

Ei, ne rakentaa saatana kelluvan terminaalin laivoille. Sitä ne osaa.

24.04.2022 13:35:48
#565762 [+-] Piilota Suosittele

>>565737
No sitähän ne vittu nyt juuri tekee. 30-40 luvuilla oli tekniikka huipussaan ja operaatio paperclip ja venäjän vastaava saivat sieltä paljon teknologiaa pimeänäkölaitteista rakettiteknologiaan jota ilman olisimme käyneet kuussa ehkä kylmän sodan loppuvaiheilla tai ei koskaan, sillä sen jälkeen ei ollut kiinnostusta ja rahaa laittaa kilpailuun.

[ 14 viestiä | ]