@Korvatillikka @Korvatillikka
Vitun ituhippi! Vitun ituhippi!
sheeit sheeit
Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne. Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne.
mee töihin mee töihin
Vihreä nauha Vihreä nauha
Faktaa Faktaa
Keittiön löytö 3 Keittiön löytö 3
mejoni viikonpäivät mejoni viikonpäivät
Jenkemiä Jenkemiä
2018 2018
Hämärän rajamailla Hämärän rajamailla
Marjan kusireissu Marjan kusireissu
Homo t.ismo Homo t.ismo
Terasse Terasse
Kaarina Kaarina
Nugs Nugs
SHIT-TALKING MMA FIGHTER INSTANTLY BLOWN UP SHIT-TALKING MMA FIGHTER INSTANTLY BLOWN UP
Ei jaksa keksiä otsikoita 6 Ei jaksa keksiä otsikoita 6
Lähti tupakkaostoksille hyvissä ajoin Lähti tupakkaostoksille hyvissä ajoin
Goatse liinalla! Goatse liinalla!
Nope Nope
'Nam Bottom 'Nam Bottom
jarrupalat jarrupalat
 778 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.07 MB, 1 tiedosto, 16.10.2019 15:23:40
[ + 4 - | ]

Unohdus hesarissa

[35561] [Text-Over-Photo_1571228557480.png] [1.07 MB] [1080x1352] [] []
Text-Over-Photo_1571228557480.png

16.10.2019 19:10:18 | 19:11:22
#259884 [+1] Piilota Suosittele

Oon Guggahaddutäde-Pebeta!
Olem vehreä ja sinisilimääne!

Raha saa taikaseinä ja westend.
Töi on Gaylaniämi.
Oon nähäny vaan hyvii pakoloisii.
Satto olla, että ne ol initian pakoloisi.
Hyvii Nokinäätä-koodareit ne ol. Multimediaosaajii.
Ei kukka tehennä Pebetal pahha.
Ei raiska, vaikka Pebeta ehkä vähä tahto!

17.10.2019 06:38:40 | 06:40:28
#260019 [+-] Piilota Suosittele

>>259884
Käytän intialaisia koodareita jos joku projekti heittäytyy liian itseääntoistavaksi mitä en siedä alkuunkaan. Ne pyytää jotain 3€/h ja tekevät hyvää jälkeä.

Ei intialaisista voi kovin kattavaa raiskaustilastoa ottaa kun niitä ei suomessa paljoa ole (5 730/2018).

Tekevät hommat, varmaan sitten raiskauksetkin huolella, koska muuten en enää palkkaa heitä, ja he tietävät sen. Turkkilaiset on vähän kalliimpia, mutta tehokkaita kanssa.

Mä en saanu paljon tekstistä selevää joten tää on vaan asian sivusta josta sain selvää.

[ 3 viestiä | ]