Tulostettava ystävänpäiväkortti Tulostettava ystävänpäiväkortti
Valkoneekeri, alalaji: elämäm_koulu (nisti) Valkoneekeri, alalaji: elämäm_koulu (nisti)
Patrick Patrick
Pakko päästä kuvaan Pakko päästä kuvaan
Pyramidihuijauspäivä Pyramidihuijauspäivä
Juoksuhautojen sankari. Juoksuhautojen sankari.
Vitun dosentit Vitun dosentit
Kuka siin netis on!? Kuka siin netis on!?
Kun virtapiiri sulkeutuu Kun virtapiiri sulkeutuu
Dreamworksin uusi leffa aiheutti triggeröintiä Dreamworksin uusi leffa aiheutti triggeröintiä
En ostaisi valmiiksi paskasia lenkkareita En ostaisi valmiiksi paskasia lenkkareita
..... .....
heittolaite heittolaite
Läskin Paskan Amerikanserkku Läskin Paskan Amerikanserkku
The art of börh :3 The art of börh :3
Hyytelöpepa Hyytelöpepa
Fedoraliberaali Fedoraliberaali
Jotain korvassa Jotain korvassa
Pölöjä... Pölöjä...
Mustat tytöt 2 Mustat tytöt 2
Kutsumaton vieras. Kutsumaton vieras.
Koiran kusetusta Koiran kusetusta
Vesi taittaa valoa Vesi taittaa valoa
Hali Hali
 543 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.94 MB, 1 tiedosto, 19.02.2025 20:38:51
[ + 3 | ]

hamstraajat

[78203] [hamstraajat.png] [0.94 MB] [947x766] [] []
hamstraajat.png

hamstraus

(5)  · 

nalle puh

(38)  · 

ihmiset

(18)  · 

typeryys

 · 

lakko

(15)
19.02.2025 20:54:02
#681528 [+-] Piilota Suosittele

Kuinkahan monelta löytyy viellä paskapaperia vuodelta 20.
Kyllä siinä on oikeasti kauppiaita naurattanut, kun tollot on hamstrannu
sontapaperia kuin maailmanlopun edellä...

19.02.2025 22:28:59
#681575 [+-] Piilota Suosittele

Jos jollakin on vielä jäljellä vuodelta 2020 paskispaprua, niin on säästänyt pikkuisen rahaa.
Vuonna 2020, 32 rullan embo paketti cittarissa 9,90€ = n.0,31€ / rulla, nyt sama paketti 16,95 = n.0,53€ / rulla.
Halvinta paskapaperia on joku turkista tai unkarista tuotu n.0,36€ / rulla maksava oops / coop jne halpamerkki, siis jumalauta suomessa halvin wc paperi on tuonti kamaa...

20.02.2025 01:40:19
#681624 [+1] Piilota Suosittele

>>681528 Taloyhtiön varastossa oli jollain koppi täynnä vessapaperia noihin aikoihin ja siellä niitä on vieläkin pakkaus tai pari. Eli kyllä. Näitä tapauksia todella löytyy.

20.02.2025 05:41:33
#681670 [+-] Piilota Suosittele

>>681638
Sori.
En ole treffi kamusi vaikka sellaisesta haaveilenkin, olen rapu e-suomesta, kiitos ihan hyvin menee kun miettii että tämä ja huominen niin on viikonloppu.

[ 8 viestiä | ]