Judge Judi Judge Judi
säkkitassu :3 säkkitassu :3
Naru! >:3 Naru! >:3
Hyviä uutisia :3 Hyviä uutisia :3
kyösti kyösti
Kaverin kaa syömään Kaverin kaa syömään
Huutista Huutista
tänne se käsi :3 tänne se käsi :3
ansa ansa
hahaa :3 hahaa :3
Ipa ja Kenway Ipa ja Kenway
pulmallinen peli >:3 pulmallinen peli >:3
gondola afganistan expriense gondola afganistan expriense
Ehkä? Ehkä?
sumua sumua
Keksi Keksi
Arska Arska
Salilla on myös nähtävyyksiä Salilla on myös nähtävyyksiä
Oulun poliisilla tuli ongelma. Oulun poliisilla tuli ongelma.
Sauna ja viina Sauna ja viina
Miten yrittää piirtää koira Miten yrittää piirtää koira
kuka siellä <:3 kuka siellä <:3
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
Paras ps :3 Paras ps :3
 737 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 15.01.2025 03:27:31
[ + 2 | ]

vihreiden erikoisjoukot

[76972] [vasemmostolaissoturi.png] [0.76 MB] [1080x743] [] []
vasemmostolaissoturi.png

vihreät de gröna

(29)  · 

vihreät

(424)  · 

hamas

(29)  · 

terroristi

(102)  · 

vasemmisto

(216)  · 

kipeä

(6)  · 

loukkaantunut

15.01.2025 05:06:44
#673277 [+3] Piilota Suosittele

Tai sitte se on ihan tota palestiinalaista moniosaamista "lääkäreiltä" jotka tännekin tunkevat kun päästetään.

16.01.2025 00:38:21
#673472 [+3] Piilota Suosittele

>>673277 ottaen huomioon, että oli joko irakista tai palestiinasta
ainakin yks niistä pakolaisista jotka tuli meille töihin, niin
rullamitta olis voinu olla joku poppamiehen taikakalu eikä "raksataustasta" huolimatta
ollut mitään vitun käryä senteistä ainakaan. Kovasti oli silti menossa sirkkelille
tekemään pönkkiä, jota kivenkovaan väitti tutuksi työkoneeksi.

Siinäkohtaa, kun ränkkäsi teräsuojaa sormi virtanapilla pyysin kohteliaasti
päästämään irti viellä, kun omistaa kaikki viisi nakkia.

Mikä vittu noissa kulttuureissa on vikana, että pitää kusettaa/vängätä
sellaisissakin asioissa, jotka voivat johtaa oman tai sivullisen terveyden menetykseen ?

16.01.2025 16:56:43
#673596 [+1] Piilota Suosittele

>>673507 Kauan meni ennenkuin kovapäisimmät töihin jääneet oppivat toimenkuvaan
kuuluvaa nöyryyttä siitä, että ei kaikkea voi osata eikä sitä vaadita heti kättelyssä.

[ 4 viestiä | ]