Go fuck yourself Go fuck yourself
Blanket Monster Blanket Monster
muikea ilme :3 muikea ilme :3
Etelän kostajat Etelän kostajat
Työnsi katanan perseeseensä Työnsi katanan perseeseensä
maasta pois karkote maasta pois karkote
Tosiystävyys <3 Tosiystävyys <3
kissojen kieltä kissojen kieltä
olemme suljettuna nyt :3 olemme suljettuna nyt :3
Troll'd Troll'd
vihaiset ruokailutottumukset vihaiset ruokailutottumukset
Touko Pouko Touko Pouko
Her Countenance Her Countenance
commodore commodore
Isoisä oli oikeassa Isoisä oli oikeassa
ollaan shoppailemassa :3 ollaan shoppailemassa :3
Van Halen Runnin With The Devil (live, US Festival 1983) Van Halen Runnin With The Devil (live, US Festival 1983)
Väittelyt Väittelyt
tallahasseessahallat tallahasseessahallat
Jetman Jetman
My doink fell off! My doink fell off!
Tämä tapahtui Tämä tapahtui
Cidinho & Doca - Rap Das Armas Cidinho & Doca - Rap Das Armas
The night The night
 1 079 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]