Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
Vihreät uuniin Vihreät uuniin
Bitch'n good! Bitch'n good!
Murekepäivä Murekepäivä
>börde spargel :D >börde spargel :D
Lihavauva Lihavauva
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Ruokea Ruokea
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
Lihabul kastike Lihabul kastike
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Evöstä Evöstä
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
 770 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto
18.06.2021 15:17:59
[ + 1 | ]

Kebab kermaperunoilla

[54600] [20210618_151635.jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20210618_151635.jpg

kebab

(59)  · 

kermaperunat

18.06.2021 15:20:30
#472879 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi tämä korona alkaa olla rokotusten ja rajoitusten kautta selätetty, niin ei tarvitse vetää ravintolaruokaa styrox-kiposta.

18.06.2021 16:19:43
#472892 [+-] Piilota Suosittele

>>472889 Tää, vituttaa kun muutin niin ei ole täällä vittu yhtään niin hyvää pizzeriaa kuin yksi joka oli vanhassa kotikaupungissa ja joka ei laittanut niin saatanasti rasvaa pitsoihin tai mihinkään muuhunkaan

18.06.2021 20:36:31
#472976 [+-] Piilota Suosittele

Ei kuulu mun kebuun noi. Oikeestaan miltei aina otan iskenderin, koska en hirveesti tykkää ranskiksista ja riisiä ei viitti rilliltä ostaa...

[ 7 viestiä | ]