Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
Macaroni Casserole á la Godot Macaroni Casserole á la Godot
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Naku annos Naku annos
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Evästä Evästä
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
 895 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.63 MB, 1 tiedosto
01.06.2021 23:43:29
[ + 4 | ]

Nachopelti makkaroilla

[54209] [0.png] [3.63 MB] [1812x1080] [] []
0.png

nachopelti

 · 

makkara

(95)  · 

tacopelti

 · 

texmex

 · 

mättö

(67)  · 

höttö

01.06.2021 23:49:51
#468432 [+-] Piilota Suosittele

Juuh elikäs, eilisen mätöt, mitä vielä tänään viimeisteltiin. Nachopelti HK Lihamaakarien Catalonian Carlos-makkaroilla.
~200g tortillalastuja, 400g naudan jauhelihaa (10%), purkki medium-salsaa ja tomaattimurskaa, iso sipuli hakkeloituna ja saman verran valkosipulia pilputtu joukkoon, medium chili, paprikaa ja sopivasti mausteita ja Scorpion Tabascoa. Muhitettu kasaan pannulla ennen kasausta. Päällä Gouda-Cheddar-raastetta ja pikkupussi jotain toista italialaistyylistä juustoa, kirsikkatomaatteja, suippopaprikaa, chiliä, jalapenoja ja punasipulia. + ne makkarat. Oheen vihreää salattia ja creme fraichea sekä sinappia.

02.06.2021 14:48:02
#468543 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää hyvältä. Kasviksia ei tulisi ehkä ihan noin paljoa syötyä. C-vitamiinia niissä ei enää ole, kuitua sentäs.

Mitä saisi olla @Rikhard ?

02.06.2021 14:53:33
#468546 [+-] Piilota Suosittele

>>468543 vihreä lisukesalaatti sisälsi melkolailla samat rehut, kuin mitä tuohon pellille meni, lisäksi kurkkua sekä valkosipuli-oliivi-salaattijuustoa ja siemensekoitusta :) Luulis sieltä jotai vitamiinia ja hivenainetta tarttuneen.

[ 6 viestiä | ]