Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Päivän safkat Päivän safkat
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Uitmester Uitmester
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Lihalaiva Lihalaiva
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Pihvin pihvi Pihvin pihvi
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
 852 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.5 MB, 1 tiedosto
19.06.2024 06:44:41
[ + 1 - | ]

Juhannuskassi sponsored by työnantaja

[71297] [20240618_150244.jpg] [1.5 MB] [1856x4128] [] []
20240618_150244.jpg

juhannus

(36)  · 

kassi

(218)  · 

liha

(79)  · 

päiväys

19.06.2024 08:59:20 | 08:59:50
#628367 [+-] Piilota Suosittele

>>628366 vitut ole ku kiinteistöhuollolla. Firma kustantaa juhannuksena grillilassit ja jouluna kinkut kaikille työntekijöillee. Tili tuli just viimeperjantaina ja kuun lopussa lappaa taas rahaa tilille^^

19.06.2024 16:50:56 | 16:51:23
#628416 [+2] Piilota Suosittele

>>628367
norjalaiset itkee aina kun joku käy töissä ja muutenkin menee asiat paremmin. Varsinkin kun tuurasin pomoani sen ollessa lomilla, ei tarvi ku mainita siitä luolastossa niin eräät tuli samantien itkemään. Ja sama toistuu myös tänä vuonna, siihen ei ennustajaa tarvi.

Mutta kyl, bonukset on aina mukavia sekä tossa 6 pakettia grillattavaa. Not bad. Juhannuksena menee helposti 50e (per päivä) pelkästään grillaamiseen ni onhan toi selvää säästöä. Sekä herkullista sellaista.

Ps. Sano sun muijalle multa terveisiä et voin lähettää viel niitä kukkia!! :DDD

19.06.2024 17:26:39
#628431 [+2] Piilota Suosittele

>>628416 vielä enemmän niitä kismittää ku oli yli 20 tonnia ulosotto velkaa ja en ottanu heti perintöä vastaan... sain juonittua 50% koroista anteeks jos maksan kerralla kaikki velat ei ois muuten perintö riittäny ja maksettavaa ois jääny joku 6000 korkoa nousee... hetiku sain sopimuksen ja nei saanu vihiä perinnöstä mitään.. ni rahat tilille ja maksoin pois... vituttihan se vähän mut kaikki kunnossa ja 3. sektorien kanssa puljaaminen loppu 2 vuotta sitte... mukava tehä töitä ku jää jotain käteenki ja enää en kuse asioitani sillee et jään taas velkaa.. ja ai niin parempi ku pidän mun muijan erossa luolaston sekopäistä :D varmasti riittää ku se yhtä tässä katellu jo 10 vuotta :D

19.06.2024 17:28:07 | 17:28:58
#628432 [+-] Piilota Suosittele

>>628403 tää on aika iso firma on konekuskeja, huoltoa, liikuntapuolta, siivooja porukka ja puisto-osastoa itse olen jälkimmäisessä.. pyörittää puolta kaupunkia..

[ 15 viestiä | ]