Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Iltapala Iltapala
Iltapala Iltapala
Päivän safkat Päivän safkat
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
Ruoka blogii Ruoka blogii
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Vammainen aamupala Vammainen aamupala
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
Syömään Syömään
grillikesä part.1 grillikesä part.1
nuudeliresepti nuudeliresepti
hämBööga hämBööga
Gourmet kana Gourmet kana
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Vihreät uuniin Vihreät uuniin
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
;D ;D
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
 841 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
03.09.2021 16:41:28
[ + 3 | ]

Liekkilohta

[56340] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1600x900] [] []
tiedosto.jpg

liekkilohi

 · 

lohi

(24)  · 

ateria

(12)  · 

ruoka

(403)  · 

mättö

(67)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)  · 

öky

 · 

rikas

(12)  · 

porho

03.09.2021 16:53:48
#497193 [+-] Piilota Suosittele

närästää. korianterihan on monen mielestä paska mauste mutta ostakaapa niitä kokonaisia siemeniä ja laittakaa myllyyn mitä veivaatte uunikalan päälle vähän, siis kohtuudella niin on niin saatanan hyvää.
ei sillä mausteella taida oikee muuta käyttöö edes olla.

06.09.2021 16:48:50
#498138 [+-] Piilota Suosittele

>>497278
Jep 😋 Mä tilasin pizzaa niin että riitti kahelle koko viikonlopuks. Tosin meni karkkia, viinaa ja sipsejäkin kun oli kahen hengen lanit ja leffailtoja.

Ei jääny treenaamatta mutta kalorit tais ottaa yliotteen. Normaalisti syön hyvin askeettisesti.

Lauantaina oisin syöny ton minuutissa. 4 desiä 60% koskenkorvaa, 20 olutta ja pizzaa niin perhanasti, mutta mässyt.

[ 4 viestiä | ]