Osaako joku kertoa mitä rotua tämä on Osaako joku kertoa mitä rotua tämä on
Nosteleeh :3 Nosteleeh :3
I have no idea what i'm doing I have no idea what i'm doing
Saunakissakokoelma Saunakissakokoelma
Ukki ja runkkari Ukki ja runkkari
hi john hi john
laitilan mämmi laitilan mämmi
;________; ;________;
Varas vs. Facebook Varas vs. Facebook
Nuuskamuikkunen (1. osa m/6692) Nuuskamuikkunen (1. osa m/6692)
200 channels, nothing but cats >:3 200 channels, nothing but cats >:3
aafrika aafrika
Kyyti Kyyti
Monty Python - Finland (w/ lyrics) Monty Python - Finland (w/ lyrics)
Salalabraan! Salalabraan!
False Positive - Sentinel (2/2) False Positive - Sentinel (2/2)
"Iskä tuu peseen..." :3 "Iskä tuu peseen..." :3
Repostnikkiä häiritään Repostnikkiä häiritään
tyypillinen kannabiksen käyttäjä tyypillinen kannabiksen käyttäjä
Benito Mussolini: The Anime Benito Mussolini: The Anime
abc abc
Hyvä Dave Hyvä Dave
Karvisen faili Karvisen faili
Kiinalainen pyykinpesuainemainoa Kiinalainen pyykinpesuainemainoa
 844 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 03.09.2021 16:41:28
[ + 3 | ]

Liekkilohta

[56340] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1600x900] [] []
tiedosto.jpg

liekkilohi

 · 

lohi

(24)  · 

ateria

(12)  · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)  · 

öky

 · 

rikas

(12)  · 

porho

03.09.2021 16:53:48
#497193 [+-] Piilota Suosittele

närästää. korianterihan on monen mielestä paska mauste mutta ostakaapa niitä kokonaisia siemeniä ja laittakaa myllyyn mitä veivaatte uunikalan päälle vähän, siis kohtuudella niin on niin saatanan hyvää.
ei sillä mausteella taida oikee muuta käyttöö edes olla.

06.09.2021 16:48:50
#498138 [+-] Piilota Suosittele

>>497278
Jep 😋 Mä tilasin pizzaa niin että riitti kahelle koko viikonlopuks. Tosin meni karkkia, viinaa ja sipsejäkin kun oli kahen hengen lanit ja leffailtoja.

Ei jääny treenaamatta mutta kalorit tais ottaa yliotteen. Normaalisti syön hyvin askeettisesti.

Lauantaina oisin syöny ton minuutissa. 4 desiä 60% koskenkorvaa, 20 olutta ja pizzaa niin perhanasti, mutta mässyt.

[ 4 viestiä | ]