närästää. korianterihan on monen mielestä paska mauste mutta ostakaapa niitä kokonaisia siemeniä ja laittakaa myllyyn mitä veivaatte uunikalan päälle vähän, siis kohtuudella niin on niin saatanan hyvää. ei sillä mausteella taida oikee muuta käyttöö edes olla.
>>497278 Jep 😋 Mä tilasin pizzaa niin että riitti kahelle koko viikonlopuks. Tosin meni karkkia, viinaa ja sipsejäkin kun oli kahen hengen lanit ja leffailtoja.
Ei jääny treenaamatta mutta kalorit tais ottaa yliotteen. Normaalisti syön hyvin askeettisesti.
Lauantaina oisin syöny ton minuutissa. 4 desiä 60% koskenkorvaa, 20 olutta ja pizzaa niin perhanasti, mutta mässyt.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Hapsin synttärit
Lisää ruokaa
Luolaston aktiivit kokoontuu
Tahdon vain haukun :3
Imaisee pieruja
nyt sitä ruokaa perkele
Chimera Hapsi ja Heimosenkeimo
Dance like a kirsikkatomaatti, sting like a haarukka
Ruohomatto
outo ruokapala
Luolasto pähkinänkuoressa
Päivän leipäjonon saalista Sponsored By Jäken Riku