Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 126 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
lounasta lounasta
MMMmmmm... MMMmmmm...
Eikun syömään! Eikun syömään!
mättöjä mättöjä
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Kevyttä ja herkullista porkkanaa. Kevyttä ja herkullista porkkanaa.
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Nistipata Nistipata
Iltapalaa saatana Iltapalaa saatana
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Makamös Makamös
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
herrrrrrkkujen herkkru pistsza herrrrrrkkujen herkkru pistsza
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Mässyt Mässyt
4x Pepperoni 4x Pepperoni
 782 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.61 MB, 1 tiedosto
15.11.2019 20:40:53
[ + 3 | ]

Gurmeeta

[36725] [20191115_193848.jpg] [1.61 MB] [2560x1440] [] []
20191115_193848.jpg

juuh elikkäs

(71)
15.11.2019 20:47:32
#271071 [+-] Piilota Suosittele

tuosta ruokasta ei tule kun nälkä, vaikka makaroonimössöä söis miten paljon vaan niin 5minuutin päästä jo vatsa kurnii

15.11.2019 21:39:15
#271120 [+-] Piilota Suosittele

Habaneromajoneesia mukaan ; vampyyrisuolaa päälle - johan alkaa soimaan.

Tai jos vähän kevyempää, niin Abu Fuadin punaista majoneesin sijaan.

17.11.2019 01:09:33
#271585 [+-] Piilota Suosittele

271446

Vampyyrisuola on pääasiassa suolaa, jossa on vähän makua mukana.
Tavallinen habanero on hedelmäistä ja raikasta, jossa on vähän pientä potkua/tulisuuttakin mukana. Päinvastoin kuin joku Naga, jonka maku on paha ja pointtina vain häijy tulisuus.

[ 10 viestiä | ]