Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Spydäriä Spydäriä
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Eikun syömään! Eikun syömään!
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Evästä Evästä
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
KATTI(LA) KATTI(LA)
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Torttubotskei Torttubotskei
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
kuosipala kuosipala
Yö mätöt Yö mätöt
Nistipata Nistipata
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Bon apetit Bon apetit
Ruoke ploki Ruoke ploki
 813 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.48 MB, 1 tiedosto
23.05.2020 00:12:58
[ + 8 - | ]

Päiväyßafkaa

[43325] [20200523_001111.jpg] [1.48 MB] [2560x1440] [] []
20200523_001111.jpg

päiväys

 · 

lihaa lihalla

 · 

juuh elikkäs

(71)
23.05.2020 00:15:10
#345649 [+-] Piilota Suosittele

Juuh elikkäs, oli menossa lihapakkauksesta päiväys ni piti säätää jotain. Sisältää: perunan, possunniskaa, makkaraa, parsaa, paprikan puolikas, hernemaissipaprikaa.

23.05.2020 00:20:23
#345656 [+-] Piilota Suosittele

>>345649 Olin juuri laittamassa arvauslistaa aineksista, mutta postatessani ennätit ensin. Parsa meni väärin ja lihaksi veikkasin ohutta kassleria (niska) tai grillipekonia. Pääasia, että ruokahävikki tulee maukkaasti minimoitua.

25.01.2021 13:10:09
#432827 [+1] Piilota Suosittele

Semmosta mättöö ja kovia rasvoja ettei voi sanoo muutaku että pidä hauskaa vatsasyöpäsi ja sydäntautisi kanssa kanssa vitun sikaniska.

[ 4 viestiä | ]