Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 122 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Naku annos Naku annos
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
Grilli Grilli
Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Makaroonimössö Makaroonimössö
Nistipata Nistipata
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa
Pita vöner Pita vöner
sosig sosig
MMMmmmm... MMMmmmm...
Juustopekonipulla Juustopekonipulla
nisti kys nisti kys
Mässy leivät Mässy leivät
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Grillipekonikastike Grillipekonikastike
 344 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
01.05.2026 11:04:16
[ + 1 | ]

Spydäriä

[87761] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [593x1058] [] []
tiedosto.jpg

pyttipannu

(7)  · 

mättö

(66)  · 

ruoka

(403)
01.05.2026 11:05:46
#751526 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria siinä sulle se mun vappuspydäri. Ihan on x-tran 2kg säkistä pyttistä jota on tuunattu nakeilla ja lihapullilla. Sekä kolme kananmunaa paistettuna, koska pyttikseen kuuluu muna

01.05.2026 14:50:57
#751552 [+-] Piilota Suosittele

>>751551
Oollannin on järkky kallista. Mä saan 2kg x-traa samalla hinnalla mitä 400g oollannin. On se ihan ok ja ihan jees mutten hinnan takia raaski. Mielummin tuunaa sitte

02.05.2026 15:05:59
#751659 [+1] Piilota Suosittele

>>751656
Luurissa on vähän liiankin tehokas salama, jos mä otan kuvan spaghetista niin ihan kuin puolet tomaattikastikkeesta katoaa valosuuden myötä. Mun pitää vähä opetella noita asetuksia, mutta idea oli se että eka pyttis uuniin ja samalla 225C tauluun. Sit ku pyttis on melkee saavuttanu sen 225C niin lihapallid ja nakit pellille. Sit se 225C täyteen ja hetken päästä laita nollille ja anna olla jälkilämmöllä hetki. Ihan rapsakkaa tuo oli syödes. Toki kananmuna oli omalla pannulla

02.05.2026 16:52:29
#751675 [+1] Piilota Suosittele

>>751659 Itellä paha tapa, että kun paistaa jotain pannuun/uuniin kuuluvaa, niin siinä pitää olla sellanen sävy, että se nauttii parempia sosiaalietuja, kuin kokki ite :D

[ 7 viestiä | ]