Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Haista @Doomdodgers vittu! Haista @Doomdodgers vittu!
jäätelökesä jäätelökesä
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Bon apetit Bon apetit
välipala välipala
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Herknua tullssa Herknua tullssa
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Sörsselssön Sörsselssön
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Aamupala saatana Aamupala saatana
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
Noodlewich Noodlewich
 902 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto
30.08.2019 14:55:38
[ + 2 | ]

Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta

[33848] [20190830_145311.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
20190830_145311.jpg

kanakebab

 · 

juuh elikkäs

(71)
30.08.2019 17:41:43
#241643 [+-] Piilota Suosittele

>>241640
Runkkaaminen on terveellistä.

Niinhän ne sanoo. Sanovat myös että parisuhde on terveellistä.

nyt lentää sperma

En tarvinnut tätä informaatiota. Noh, onhan se kivempaa että se sperma lentää naisen sisään. Vaikka korvaan. Onhan niillä aukkoja.

30.08.2019 22:05:59
#241738 [+-] Piilota Suosittele

>>241589 Iha jees/5, toi valkonen mähnä sopi aika hyvin ransujen dipiks. Punasipulitki oli tuoreita eikä liian vahvoja eikä sellasia vehkeeltä maistuvia tummuneita vanhoja paskoja.

31.08.2019 10:56:39
#241873 [+-] Piilota Suosittele

>>241738
Sipulit? Aah joo, itse en niistä perusta. Enkä jalapenoista, oliiveista tai fetajuustosta, vaikka joskus kelpaavat, mutta salaatti kebabin ja ranskisten kanssa on hyvää.

[ 15 viestiä | ]