>>725099 Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.
Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.
Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan
[
24 viestiä
|
]
⭰
Kanaa ja muuta paskaa
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
jäätelökesä
Herknua tullssa
Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti
Master Chef Luolasto
Kanankoivet höysteillä
Dodii
damn that's a bread
Uuniperunaa ja maggaraa
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Jämäsettimättöä
tein tämmöstä matoruokaa
Päivän safkat
Kenway päätti mitä syön
Mukaruunimassa
Kinkkupastaa
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa