Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
jäätelökesä jäätelökesä
Herknua tullssa Herknua tullssa
Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Dodii Dodii
damn that's a bread damn that's a bread
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
Päivän safkat Päivän safkat
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
Mukaruunimassa Mukaruunimassa
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Kebab Kebab
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Evöstä Evöstä
Bitch'n good! Bitch'n good!
 541 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.96 MB, 1 tiedosto
02.11.2025 21:13:05
[ + 3 | ]

Nistipata

[84276] [1000018731.jpg] [3.96 MB] [3060x4080] [] []
1000018731.jpg

nistipata

(6)  · 

ruoka

(404)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
03.11.2025 17:13:23
#725189 [+-] Piilota Suosittele

>>725099
Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.

04.11.2025 18:04:29
#725306 [+1] Piilota Suosittele

>>725205
>>725149
>>725142
>>725096

Mulla oli opiskeluaikoina (ja joskus edelleen) tapana tuunata nistipataa niin pitkälle, että siitä sai huomisenkin ruuat

- 400g makaronit
- 400g jauheliha
- 400g tomaattimurska
- 1 purkki tonnikalaa
- 1 isohko sipuli pilkottuna
- muutama valkosipulinkynsi
- kouralinen juustoraastetta

Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.

Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan

[ 24 viestiä | ]