>>725099 Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.
Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.
Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan
[
24 viestiä
|
]
⭰
Rare nakkitalo
Tulinen kanahässäkkä
Jämäpasta makkarapöperö
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Kanaa ja muuta paskaa
Duunaro perjantai iltapala
Nää on ihan hyviä :D
Kännimätöt
Dodii
Päiväyßafkaa
Lämpimän börheät leivät
Kebab kermaperunoilla
Krapulamättöhaaste
Töissä hyvät eväät
Sörsselssön
Paistettua kanaa
Juuh elikkäs
Lopputulos 👌
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta