Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 131 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
Kännimätöt Kännimätöt
Dodii Dodii
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Kebab kermaperunoilla Kebab kermaperunoilla
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Sörsselssön Sörsselssön
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Nam nam! Nam nam!
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Risteilymätöt Risteilymätöt
Lihamakkara Lihamakkara
 541 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.96 MB, 1 tiedosto
02.11.2025 21:13:05
[ + 3 | ]

Nistipata

[84276] [1000018731.jpg] [3.96 MB] [3060x4080] [] []
1000018731.jpg

nistipata

(6)  · 

ruoka

(404)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
03.11.2025 17:13:23
#725189 [+-] Piilota Suosittele

>>725099
Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.

04.11.2025 18:04:29
#725306 [+1] Piilota Suosittele

>>725205
>>725149
>>725142
>>725096

Mulla oli opiskeluaikoina (ja joskus edelleen) tapana tuunata nistipataa niin pitkälle, että siitä sai huomisenkin ruuat

- 400g makaronit
- 400g jauheliha
- 400g tomaattimurska
- 1 purkki tonnikalaa
- 1 isohko sipuli pilkottuna
- muutama valkosipulinkynsi
- kouralinen juustoraastetta

Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.

Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan

[ 24 viestiä | ]