Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Soppamies Soppamies
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Iltapala Iltapala
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
pitsa pitsa
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
Mässy leivät Mässy leivät
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
tuunattu lihamureke tuunattu lihamureke
Rasvapalo Rasvapalo
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Kaanin käsky Kaanin käsky
Iltasafkat Iltasafkat
 844 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
04.06.2019 22:28:28
[ + 2 - | ]

Kenway päätti mitä syön

[30350] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [960x720] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(403)  · 

peura

(33)  · 

tortilla

(20)
04.06.2019 23:45:27
#210379 [+-] Piilota Suosittele

>>210375
Oikeestaan mun resepti antaa anteeks.
Peura on kuivempaa kuin jauheliha, jote mä paistan pannussa peuran jauhelihan + toi tomaattikastike + toi taco salsa. Se jää silti kuivaksi mutta tomaattiseksi, joten siks toi sinihomejuusto. Tällöin pannulle tulee hyvin "kermainen" jauhelihakastike. Noi loput tulee päälle, riippuen mikä tuuli keittiökierroksel on :D

04.06.2019 23:53:38
#210384 [+-] Piilota Suosittele

210383

No voi pappa kuule :D
Kun liesi on nurkkauksessa, on aika tavallista että jauheliha hieman tirskahtelee ympäriinsä. Tämä ei tieks ole niin suuri ongelma avonaisemmassa keittiössä. Samoin tummat kaakelit piiloittaa sitä shaibaa ja rasvaa tehokkaammin, mutta yhtä paskaista se on silti. Lisäkseen, jos liedellä tekee ~3 kokkausta päivässä niin järkevin tapa on putsata se illalla \:D/

Nää voi olla pampille vaikeita juttuja, ainakaan mitään järkevää se ei osaa vastata takas xD

05.06.2019 00:02:06
#210392 [+-] Piilota Suosittele

210389

Apuun mihin? Sä kokoajan nolaat ittees, kun et näköjään järkevää vastausta osaa antaa mihinkään. Eli mihin mä tarttisin slayjerin apua? No toki kaavoittamaan mitäköhän mömmöjä sä vedät, siihen voisnki tarvii apuu :D

Mut niinku intel kysymys, moni muu, nyt tää.... Ei se fabu osaa bamlaa.

[ 10 viestiä | ]