Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
sianliha herkku sianliha herkku
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Makaryllilaatikko Makaryllilaatikko
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Pihvipäivä Pihvipäivä
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
Jotai homostelua Jotai homostelua
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Ime sitä Ime sitä
Makamös Makamös
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Läskisoosia Läskisoosia
Iltasafkat Iltasafkat
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
 736 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.29 MB, 1 tiedosto
24.11.2020 15:05:02
[ + 0 | ]

Tomaattinen lohipata ja hirssiä

[49761] [tiedosto.jpg] [3.29 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto.jpg

lohi

(24)  · 

kesäkurpitsa

 · 

chili

(21)  · 

punasipuli

 · 

lime

24.11.2020 15:13:25 | 15:13:42
#412658 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää ihan hyvältä. Itse en laittais tomaatteja kokonaisena, vaan joku pyree sekaan makua tuomaan. Tää on vaan mun oma mielipide, kun en oikein tykkää kokonaisista tomaatista muualla ku salaateissa...

24.11.2020 15:16:49 | 15:18:06
#412660 [+-] Piilota Suosittele

>>412658
Polpaa laitoin tuo punainen on chiliä.

edit: ja se on siinä ja siinä voiko tuota padaksi sanoa kun on sen verran kastiketta. Tuli jo pari ideaa miten parantaa reseptiä.

[ 4 viestiä | ]