Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

välipala välipala
Spydäriä Spydäriä
Päivällinen Päivällinen
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Iltapala Iltapala
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Läskeilyä Läskeilyä
Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
sianliha herkku sianliha herkku
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
eväs eväs
Perunamunakas Perunamunakas
Iha vitu jepa Iha vitu jepa
Jädeä Jädeä
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
alaston kokki alaston kokki
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
 928 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto
30.05.2019 01:02:34
[ + 5 | ]

Jonen grilli mätöt

[30155] [15591672550185862638275246999570.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
15591672550185862638275246999570.jpg

kebab

(59)  · 

ranut

 · 

jonen grilli

30.05.2019 12:19:36
#208342 [+-] Piilota Suosittele

Ei yhtään mitään punaista kastiketta? Höh.

Mutta joo, pakko päästä maistamaan... työtoveriperkeleet vaan johonkin Mamma Mariaan haluavat vain.

Perkule kun olisi enemmän aikaa töissä, niin voisi eläkkeelle siirtyvää alaista käydä morjestamassa Lahdessa ja Jonettaa samalla.

11.03.2020 09:02:37
#316625 [+1] Piilota Suosittele

Jonen thai/grilli on hypetetty, ei todellakaan samaa mättöä mitä siellä sai reilu 15v sitten kun jätti pizza tuotiin (50cm Ø)kaapelikelan päällä pöytään. Ylipäätään lahdessa on hävinneet kaikki hyvät kebu ja pitsa paikat, tai no on ne paikat ja nimet vielä olemassa, mutta omistajat / tekijät vaihtuneet, lähes jokapaikassa käytetään samoja säilyke aineksia, keittiöstä kuuluu kolinan ja rasvan sihinän sijaan mikron kilahdus jonka jälkeen saa eteensä 7-10€ hintaisen pettymyksen (VITTU että pistää viimeistään keburiisillä tilauksen jälkeen vituttamaan ja pahasti kun riisikin on mikrotettu hampaat rikkovaksi sepeliksi). Ylipäätään lahdessa on harvassa ruoka paikat jotka ovat hintansa arvoisia, eivätkä tuota pettymystä joka 2-3 kerta käydessä.

[ 3 viestiä | ]