Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kebab Kebab
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Eiliset läskeilyt saatana Eiliset läskeilyt saatana
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Kaanin käsky Kaanin käsky
Aamiaissetit Aamiaissetit
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
nisti kys nisti kys
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Iltasafkat Iltasafkat
Sörsselssön Sörsselssön
Pihvi Pihvi
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Ruokea taas Ruokea taas
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
 1 038 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.93 MB, 1 tiedosto
28.05.2019 11:05:34
[ + 2 | ]

Vegaaniburgeri


japani

(222)  · 

kissa

(5209)  · 

kokkaus

(12)  · 

hampurilainen

(74)
28.05.2019 17:36:34
#207678 [+-] Piilota Suosittele

Vihreet suvakit syö tollasta paskaa. Kyllä se liha ja kala sekä ruisleipä ja kalja kelepaa ku painaa 14h neekeriä.

28.05.2019 21:09:53 | 21:11:11
#207783 [+-] Piilota Suosittele

>>207781

Täytyy olla kyllä tarkkana kuin porkkana, että pärjää kolmisuuntaiselle börhkomennukselle kesken herqqujen valmistuksen.
Esmes - kuka pääsee pyöränkoriin tällä kertaa?

:3

28.05.2019 21:27:03 | 22:03:29
#207789 [+-] Piilota Suosittele

>>207783

:3
Pitää olla silmät selässä ja molemmissa kyljissä ja päälaessa ja...

Välillä kyllä näyttääkin siltä että aasialaiset kissanystävät oppivat börheiltään poikkeuksellisen paljon tasapainoisia uusbörhistisiä taitoja :3 Näiden reseptienkin on oltava tasokkaita koska niillä on börhhyväksyntä :333 Also tosiaan niin tasapainoista pyöräilyreissua :3

9:05 --> Jännittävää odotusta :333

[ 13 viestiä | ]