Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän safkat Päivän safkat
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Päivän safkat Päivän safkat
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Makamös Makamös
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Nistipata Nistipata
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Bon apetit Bon apetit
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Ruokea taas Ruokea taas
Kebua taas Kebua taas
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
 1 367 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
29.04.2022 16:29:26
[ + 19 | ]
👑 Plussatuin 29.04.2022.

Pizzaperjantai

[64037] [omatekema.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
omatekema.jpg

pizza

(167)  · 

omatekemä

 · 

oma tekemä

 · 

nam

(7)
29.04.2022 16:30:25 | 17:28:41
#567071 [+8] Piilota Suosittele

Oma tekemä. En osannut päättää täytteitä, joten pistin kaiken mistä pidän:
- Jalapeno
- Oliivi
- Herkkusieni
- Katkarapu
- Aurinkokuivattu tomaatti
- Vuohenjuusto
- Valkosipuli

29.04.2022 20:18:02
#567128 [+1] Piilota Suosittele

>>567104 Oliivi on just parasta ;___;

Ootko edes maistanut "oikeita", kypsiä oliiveita, vaan ainoastaan niitä vihreitä (tai mustiksi värjättyjä), puoliraakoina säilöttyjä?

>>567118

Kieltämättä seitsemän täytettä alkaa olla jo aika paljon. Mutta hyvää tuli silti :3

30.04.2022 17:40:07
#567401 [+-] Piilota Suosittele

>>567215 o,o wot? en tajunnu.. siis ei sillä, että valittaisin kummastakaan.. loppujenlopuksi, vaikken tätä varmaksi tiedäkkään, uskon vahvasti että joka täytteelle on oma pitsansa.. ananas toimii itsellä julia pitsassa tai amerikanossa parhaiten, ja kebu omassa paikallisen nimikko pitsassa jossa on; sibale,kebu,aurajuusto,tatti ja se speshul soosi missei ole mitään epäilyttävää, täsmentäen kaikille teille näsäviisaille rasisteille..

30.04.2022 20:33:56
#567437 [+1] Piilota Suosittele

Itellä taas ainoo, minkä vaihtaisin on vuohenjuusto, tosin en sitäkään sylkisi, jos olisi omassa. Herkullisen näköinen!

01.05.2022 10:57:31 | 10:57:43
#567577 [+-] Piilota Suosittele

>>567416 aaaaaaaaaaa... no tuo selittää.. tosin tuo on siitä vähän huono argumentti, että uskon vahvasti, että valtaosa ihmisistä jotka ajattelevat, että "ananas ei kuulu pitsaan", ovat tätä mieltä koska eivät pidä ananksen mausta, eivätkä niinkään sen takia, että olisivat fanaattisia italialaisen kulttuurin puollustajia ja puhdistajia.. :D

[ 19 viestiä | ]