Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 128 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Lihavauva Lihavauva
Macaroni Casserole á la Godot Macaroni Casserole á la Godot
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
millonkaha mää opin millonkaha mää opin
Pita vöner Pita vöner
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Ruoke ploki Ruoke ploki
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Iltasafkat Iltasafkat
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
>börde spargel :D >börde spargel :D
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Bon apetit Bon apetit
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
 928 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto
30.05.2019 01:02:34
[ + 5 | ]

Jonen grilli mätöt

[30155] [15591672550185862638275246999570.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
15591672550185862638275246999570.jpg

kebab

(59)  · 

ranut

 · 

jonen grilli

30.05.2019 12:19:36
#208342 [+-] Piilota Suosittele

Ei yhtään mitään punaista kastiketta? Höh.

Mutta joo, pakko päästä maistamaan... työtoveriperkeleet vaan johonkin Mamma Mariaan haluavat vain.

Perkule kun olisi enemmän aikaa töissä, niin voisi eläkkeelle siirtyvää alaista käydä morjestamassa Lahdessa ja Jonettaa samalla.

11.03.2020 09:02:37
#316625 [+1] Piilota Suosittele

Jonen thai/grilli on hypetetty, ei todellakaan samaa mättöä mitä siellä sai reilu 15v sitten kun jätti pizza tuotiin (50cm Ø)kaapelikelan päällä pöytään. Ylipäätään lahdessa on hävinneet kaikki hyvät kebu ja pitsa paikat, tai no on ne paikat ja nimet vielä olemassa, mutta omistajat / tekijät vaihtuneet, lähes jokapaikassa käytetään samoja säilyke aineksia, keittiöstä kuuluu kolinan ja rasvan sihinän sijaan mikron kilahdus jonka jälkeen saa eteensä 7-10€ hintaisen pettymyksen (VITTU että pistää viimeistään keburiisillä tilauksen jälkeen vituttamaan ja pahasti kun riisikin on mikrotettu hampaat rikkovaksi sepeliksi). Ylipäätään lahdessa on harvassa ruoka paikat jotka ovat hintansa arvoisia, eivätkä tuota pettymystä joka 2-3 kerta käydessä.

[ 3 viestiä | ]