Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
nuudelipitsa nuudelipitsa
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Nistipata Nistipata
Päivän safkat Päivän safkat
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
aamupala aamupala
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Lihan savustusta Lihan savustusta
Terveysruokaa Terveysruokaa
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Dodii Dodii
välipala välipala
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
Hyvät setit Hyvät setit
Tein ruokaa Tein ruokaa
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Kuun loppu Kuun loppu
 866 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.02.2019 00:08:02
[ + 3 | ]

Lehtipiheevii

[24779] [15506968208871498622604878447533.jpg] [1.43 MB] [2560x1440] [] []
15506968208871498622604878447533.jpg

juuh elikkäs

(71)
22.02.2019 04:06:07
#162796 [+-] Piilota Suosittele

>>162477
Katoin kanssa, että se tais olle semmonen mitä ei oo valmiiksi hakattu. @Doomdodgers vaan ei tajunnu, että vaikka siinä kannessa lukee lehtipihvi niin se ei välttis tarkota, että se olis sinällään valmis pannuun.

22.02.2019 18:20:17 | 18:20:52
#163040 [+-] Piilota Suosittele

>>163036
Oisko se sitten ollu, että paistoit liian pitkään. Jos punasta solunestettä nousee pintaan niin meni jo liikaa ja piffi on vähän sitten niiku pilalla. Solut on vähän kuin vesi-ilmapalloja, jotka poksahtelee paistaessa. Kun ne on tarpeeksi poksahdellu niin ei ole kuin kumikuoria jäljellä mitä narskuttaa.

22.02.2019 20:17:58
#163098 [+-] Piilota Suosittele

>>163049
En mä noita porsaan pihvejä ole oikein opetullu paistamaan kun on vähän typerä konsepti ihan ajatuspohjalta. Paistelen sitten nautaa pihvinä; kanaa ja possua suikaleena.

[ 9 viestiä | ]