Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 136 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
jäätelökesä jäätelökesä
Taco-tiistai Taco-tiistai
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
piiras piiras
sianliha herkku sianliha herkku
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
Sapuskaa Sapuskaa
Lihamakkara Lihamakkara
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Pita vöner Pita vöner
Lihalaiva Lihalaiva
Ime sitä Ime sitä
Lattiapizza Lattiapizza
 865 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.02.2019 00:08:02
[ + 3 | ]

Lehtipiheevii

[24779] [15506968208871498622604878447533.jpg] [1.43 MB] [2560x1440] [] []
15506968208871498622604878447533.jpg

juuh elikkäs

(71)
22.02.2019 04:06:07
#162796 [+-] Piilota Suosittele

>>162477
Katoin kanssa, että se tais olle semmonen mitä ei oo valmiiksi hakattu. @Doomdodgers vaan ei tajunnu, että vaikka siinä kannessa lukee lehtipihvi niin se ei välttis tarkota, että se olis sinällään valmis pannuun.

22.02.2019 18:20:17 | 18:20:52
#163040 [+-] Piilota Suosittele

>>163036
Oisko se sitten ollu, että paistoit liian pitkään. Jos punasta solunestettä nousee pintaan niin meni jo liikaa ja piffi on vähän sitten niiku pilalla. Solut on vähän kuin vesi-ilmapalloja, jotka poksahtelee paistaessa. Kun ne on tarpeeksi poksahdellu niin ei ole kuin kumikuoria jäljellä mitä narskuttaa.

22.02.2019 20:17:58
#163098 [+-] Piilota Suosittele

>>163049
En mä noita porsaan pihvejä ole oikein opetullu paistamaan kun on vähän typerä konsepti ihan ajatuspohjalta. Paistelen sitten nautaa pihvinä; kanaa ja possua suikaleena.

[ 9 viestiä | ]