Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 126 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
aamupala aamupala
Pihvinaama Pihvinaama
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Liekkilohta Liekkilohta
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Päivän safkat Päivän safkat
Mukaruunimassa Mukaruunimassa
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Vihreät uuniin Vihreät uuniin
 874 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.92 MB, 1 tiedosto
16.02.2020 09:27:59
[ + 2 - | ]

Pita vöner

[39722] [tiedosto.jpg] [3.92 MB] [4640x3488] [] []
tiedosto.jpg

pita

 · 

kebab

(59)  · 

vöner

 · 

ruoka

(403)
16.02.2020 09:30:05
#307596 [+-] Piilota Suosittele

Vedin vöneriä (vege döner) 3 päivää ja voin sanoa, että ei tällä ilmasto pelastu. Pierut haisi niin pahalle, että piti olla ikkuna jatkuvasti auki ja lämmityskulut nousi. Puhumattakaan siitä metaanin määrästä mikä ilmakehään lähti.

16.02.2020 15:24:35
#307672 [+-] Piilota Suosittele

>>307631
Oli viimeset risat niin pistin veitellä siivuiksi. Ostin kilon pötkön ja höyläsin siitä juustohöylällä ihan kebabin näkösiä lastuja, mutta toi loppu pala oli niin hankala, että päätin olla lisäämättä omien rystysten nahkaa mukaan. Muutenkin noita ei paljoa tartte paistaa ennen kuin menävät kovaksi hiileksi ja ei tartte olla "läpi kypsä" toisin kuin lihaversio.

21.08.2021 16:15:48
#492288 [+2] Piilota Suosittele

>>307596
Ite just pari viikkoa sitten jätin lihan pois ruokavaliosta ja ei ne pierut haise kun pari päivää aluksi vaikkakin aika kohtuuttoman pahalle. Ihan kun ois sellukattila perseessä. Korvasin lihan pavuista valmistetuilla tuotteilla. Tota vöneriä en ookkaan vielä kokeillu.

[ 11 viestiä | ]