Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Eikun syömään! Eikun syömään!
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Yö mätöt Yö mätöt
Päivän safkat Päivän safkat
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Päivän safkat Päivän safkat
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Lihavauva Lihavauva
damn that's a bread damn that's a bread
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Ruokea suatana Ruokea suatana
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Päivän safkat Päivän safkat
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Ruoka blogii Ruoka blogii
 874 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.92 MB, 1 tiedosto
16.02.2020 09:27:59
[ + 2 - | ]

Pita vöner

[39722] [tiedosto.jpg] [3.92 MB] [4640x3488] [] []
tiedosto.jpg

pita

 · 

kebab

(59)  · 

vöner

 · 

ruoka

(403)
16.02.2020 09:30:05
#307596 [+-] Piilota Suosittele

Vedin vöneriä (vege döner) 3 päivää ja voin sanoa, että ei tällä ilmasto pelastu. Pierut haisi niin pahalle, että piti olla ikkuna jatkuvasti auki ja lämmityskulut nousi. Puhumattakaan siitä metaanin määrästä mikä ilmakehään lähti.

16.02.2020 15:24:35
#307672 [+-] Piilota Suosittele

>>307631
Oli viimeset risat niin pistin veitellä siivuiksi. Ostin kilon pötkön ja höyläsin siitä juustohöylällä ihan kebabin näkösiä lastuja, mutta toi loppu pala oli niin hankala, että päätin olla lisäämättä omien rystysten nahkaa mukaan. Muutenkin noita ei paljoa tartte paistaa ennen kuin menävät kovaksi hiileksi ja ei tartte olla "läpi kypsä" toisin kuin lihaversio.

21.08.2021 16:15:48
#492288 [+2] Piilota Suosittele

>>307596
Ite just pari viikkoa sitten jätin lihan pois ruokavaliosta ja ei ne pierut haise kun pari päivää aluksi vaikkakin aika kohtuuttoman pahalle. Ihan kun ois sellukattila perseessä. Korvasin lihan pavuista valmistetuilla tuotteilla. Tota vöneriä en ookkaan vielä kokeillu.

[ 11 viestiä | ]