>>127686 Miten toi kuuluis edes syödä. Noh, se ei ole suurin pikaruakaloiden ongelma. Ongelma on se, että mättävät ketsuppia, majoneesia, sementtiä, sinappia, ja kurkkusalaattia ihan vitusti mukaanotettaviin autossasyötäviin hampurilaisiin, ja antavat vittu yhden nenäliinan puolikkaan matkaan. Brrrh!!
[
2 viestiä
|
]
⭰
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Jämäpasta makkarapöperö
Kannaa ja vihanneksia
Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Kebab
Laihissalaatti
Soppamies
korrekti tapa syödä spagettia
Pihvin pihvi
Teetä ja sympatiaa
Maissi-Kanalasagne
pitsa
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)