Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Hyvät setit Hyvät setit
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Naku pyys Naku pyys
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Päivällinen Päivällinen
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Nacho pelti Nacho pelti
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
lounasta lounasta
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
 861 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
23.02.2019 02:57:24
[ + 3 | ]

7/10

[24906] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [694x431] [] []
tiedosto.jpg

pekoni

(50)  · 

herkkusieni

(5)  · 

sulatejuusto

23.02.2019 02:59:04 | 02:59:23
#163277 [+-] Piilota Suosittele

Herkkusieniä koskenlaskija-ruohosipulitäytteellä käärittynä pekoniin.

Henk.koht. yritys opetella syömään sieniä. Onnistuin ponnistuksessa mutta on ne vaan limasta kumia. Voi tosin johtua kokistakin; juustoa oli turhan paljon per sieni ja ruohosipulia taas olisi saanut olla enemmän, ei maistunut seassa ollenkaan. >:3

23.02.2019 05:00:07
#163297 [+-] Piilota Suosittele

Mä taas tykkään sienistä tosi paljon.
Varmaan opein jo pienenä tykkäämään, kun olin ukin kanssa keräämässä sieniä syksyllä sillon ku ei oltu kalastamassa tai metsästämässä.

23.02.2019 15:09:05
#163447 [+-] Piilota Suosittele

>>163277
Herkkusienet on iha shit tier. Ne on limasia ja mauttomia, ainoo millä ne saa "maistuu" jollekki on just tollaset pekonijuusto mätöt. Kanttarellit ja suppilovahverot parhaita suomalaisia sieniä, mutta iha perus mettäsienet kuten tatit ja rouskut on iha jepa. Jos saat jostain esim suppiloita niin ihan perus kastike on jumalainen, paista sienet ja vitusti: sipulii voissa. Sitte lisäät ruokakermaa ja vähä siinä vielä hauduttelet ja sitte lämit sitä soosia ihan mihin vaan ni 5/5. Omat lempparit peruna tai ruisleipä.

[ 6 viestiä | ]