163484 en muista enää ..viimeaikoina vaan oon laittanu uuniin ja muistaakseni nämä kevyesti öljysin kulhossa mausteiden kanssa pyöritellen ja se kyllä kannatti ja muistin käännellä uunipellillä noita lohkoja paristi
[
3 viestiä
|
]
⭰
Lihavauva
juuh elikkäs...
pojan täyttö
iltapala
No joo, Long Chili Cheese
alaston kokki
Lampaan paistia ja vihan neksia.
Tomb of finlandin ruoka
Jämäsörsseli
tein tämmöstä matoruokaa
Master Chef Luolasto
Elikkäs burrito
Krapulamättöhaaste
Juuh elikkä...
oli nälkä, ei oo enää
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!