Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kuun loppu Kuun loppu
4x Pepperoni 4x Pepperoni
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Päivän safkat Päivän safkat
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Palapaistia Palapaistia
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Bon apetit Bon apetit
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Jädeä Jädeä
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
 1 189 näyttökertaa, 12 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto, 30.10.2018 01:20:05
[ + 5 | ]
👑 Katsotuin 30.10.2018.

Päivän safkat

[19942] [20181029_205642.jpg] [4.42 MB] [4128x3096] [] []
20181029_205642.jpg

30.10.2018 02:02:24
#115707 [+-] Piilota Suosittele

>>115697
Itse kaipaan peruskoulun hernekeittoa. Vihreää vettä jossa muutamia herneenkuoria ja isoja jauhelihakönttejä. Mutta niin perhanan hyvää.

30.10.2018 17:30:33
#115913 [+-] Piilota Suosittele

"Oho, puolee hintaa kinkkukiusaus. Säästö se on pieniki säästö"

"6 Lahden Panimon kesä_kalijaa? NO EI TUNNU MISSÄÄ, RAHAA ON!"

31.10.2018 08:11:13
#116082 [+-] Piilota Suosittele

115762


Meillä valtaosa oli ok, ja ei tai tossa kiusauksessakaan lähtökohtasesti vialla mtn, mutta en pidä siitä itse. Se haisee tosiaan oksennukselle omaan nenään; moni maitoa/juustoa sisältävä ruoka tuo saman efektin paria poikkeusta lukuunottamatta.

Tilliliha oli ihan: vitun hyvää. :D Toinen mitä kaipaan enkä oo onnistunut kopioimaan kotona.

[ 12 viestiä | ]