163484 en muista enää ..viimeaikoina vaan oon laittanu uuniin ja muistaakseni nämä kevyesti öljysin kulhossa mausteiden kanssa pyöritellen ja se kyllä kannatti ja muistin käännellä uunipellillä noita lohkoja paristi
[
3 viestiä
|
]
⭰
Karitsaa perunasalaatilla
Iltapalaa saatana
Päivän safkat
Tomb of finlandin ruoka
Makamös
lisää ruokakuvia
Kokki kolmoset
Ruoka avun saalis 2
1.2kg naudan läskiä
Silakkapihvejä voissa paistettuna
Dodii
Yö mätöt
mättöjä
Kanapekonipasta pinaatilla
Uitmester
Krapulamättöhaaste
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale