Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
eväs eväs
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Ruokea suatana Ruokea suatana
hyvä perse hyvä perse
Evästä Evästä
Magaronimess Magaronimess
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Sörsselssön Sörsselssön
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Rullakebab Rullakebab
Iltasafkat Iltasafkat
Tein ruokaa Tein ruokaa
Iha vitu jepa Iha vitu jepa
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
KATTI(LA) KATTI(LA)
savuahvenoita savuahvenoita
 1 256 näyttökertaa, 14 viestiä, 4.25 MB, 1 tiedosto
19.09.2020 21:02:31
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 19.09.2020.
👑 Katsotuin 19.09.2020.

Siitä nopea nakkikeitto

[47788] [IMG_20200919_205727_0.jpg] [4.25 MB] [4016x5344] [] []
IMG_20200919_205727_0.jpg

nakkikeitto

19.09.2020 21:05:58
#390248 [+-] Piilota Suosittele

Perunat on 1kg siklii pottuja kuorineen ja 450g dulano nakkeja paistamattomana, sekaan purjosipulia, mustapippuria ja suolaa, myöhemmin sitte lisään vihanneskuutiot kun on kiehunut vähän

19.09.2020 21:08:38 | 21:09:31
#390250 [+-] Piilota Suosittele

Hyi vittu. Ainoo makkara keitto mistä tykkään on siskomakkara keitto. Kyllä noita muitakin söis, mut en vittu ikinä tekis mitään noin saatanallista. Annoin silti +1

19.09.2020 21:17:57 | 21:18:28
#390256 [+-] Piilota Suosittele

390254 eihä sillä oo väliä kun ne turpoaa aina muutenki vedessä ja ne muuttuu miltein palloksi muutenkin.. tosin vois lisätä kimpaleen voita sinne niin maistuis paistetuilta nakeilta ;)

19.09.2020 21:55:07
#390269 [+-] Piilota Suosittele

390266 ei mun mielestä, eihän perunoitakaan ruskisteta.. jos ensin ruskistetaan niin sen jälkeen heitetään veteen niin eihän siinä oo paljo järkeä.. itseasiassa ite en ruskista oikeen mitään ikinä kun ruskistetut jutut aiheuttaa mulle usein närästystä

19.09.2020 21:57:56
#390272 [+-] Piilota Suosittele

390268 toi ois hyvä mutta en käytä vehnäjauhoja.. tosi herkulliselta kyllä näyttää, harmittaa kun en murskannu noita vihanneksia alussa sörsseliksi että tulis paksumpi keitto .. ehkä tohon kanakeittoon joskus sitten vois maizenaa käyttää

19.09.2020 21:58:46
#390273 [+-] Piilota Suosittele

390271 tarkotus tulevaisuudessa olis tehä näin.. yleensä vaan kevyesti paistan sen kattilan pohjalla ja sen päälle sitten mitä nyt tuleekin

20.09.2020 12:12:51
#390516 [+-] Piilota Suosittele

Jaaha taitaa plussatuimmat mediat- kanavalle päästä pärstäkertoimella, kun tämä pn siellä heti ja mun eilistä mediaa ei ole siellä edelleenkään.

20.09.2020 21:09:50
#390729 [+-] Piilota Suosittele

>>390516
Äkkiseltään voisi luulla, että asiaan löytyisi ratkaisu ilmoittamalla siitä kanavan ylläpitäjälle.
Paremminhan tuo kanava kyllä toimisi, jos sinne voisi lisätä medioita kuka tahansa, mutta omapa on kanavansa.
@6evill
Vai mitä?

20.09.2020 22:07:03
#390746 [+-] Piilota Suosittele

>>390516
>>390729

Olipas harmittava lapsus, kun oli vielä kissamedia.
Pois jätän semmoiset mediat joiden kanavat jotka olen suodattanut ja en satu huomaamaan päivän plussatuimman kautta sitten. Natsimaisesti jätän myös pois omasta mielestäni täysin mauttomat/paskat mediat. Sitten jos epäilen tuplailuplussia niin saattaa jäädä lisäämättä. Esmes niitä kahta yllättävän paljon plussia saanutta omaa kissamediaani en sinne laittanut.

[ 14 viestiä | ]