Äippä osti kakun tiskiltä ja koitti piirtää sen. Sen jälkeen hieroi internet klitoristaan ja sanoi, että "Tein semmosen kakun kun mun 3 vuotias Jussi-Hilla-Harvahammas-Puupponen piirsi."
[
4 viestiä
|
]
⭰
Haista @Doomdodgers vittu!
Luolaston jääkaappi
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Uuniperunaa ja maggaraa
Paistinpotut ja jauhelihakastike
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Paras idea sitten paskapaperin
;D
Vammainen aamupala
Keittiön löytö 2
Päivän safkat
damn that's a bread
>börde spargel :D
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Royal Fusion keittopizza
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa