Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Makaroonimössö Makaroonimössö
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Makaryllilaatikko Makaryllilaatikko
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Toimii Toimii
Noodlewich Noodlewich
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Leipäkakku Leipäkakku
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
Gurmeeta Gurmeeta
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Päivällinen Päivällinen
Pihvinaama Pihvinaama
 788 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
05.01.2020 23:54:32
[ + 4 - | ]

Chimichangas

[38250] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [720x1280] [] []
tiedosto.jpg

uppopaisto

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

buritto

 · 

rulla

(25)
24.02.2020 19:16:01 | 19:32:18
#311126 [+-] Piilota Suosittele

>>311113
Kuva ehkä valehtelee kokoa (ota mittaa tosta saku-tölkistä takana), mutta kyllä ne on ihan perus Santa Marian tortillalätkistä tehty. En ole mitään tortilloja nähny pakasteena niin nää ite pitää tehdä. Saa haluamansa täytteet. Eikä se uppopaistinta tarvitte. Kyllä ne munkitkin on tähän asti mummot paistanu kattilassa. Mitä nyt joskus on pirtti palanu.

24.02.2020 21:32:47
#311191 [+-] Piilota Suosittele

>>311126
Siel tex mex osastolla on kyl tuttuja tortillat, burritot sekä ne kippomaiset "veneet" sekä perus tacot tuttuja. Tää oli aika new. Tai ainakaan valmiina nähny.

24.02.2020 21:45:13 | 21:52:26
#311202 [+-] Piilota Suosittele

>>311191
Niin kyllähän sieltä kaupan valmisosastolta saa niitä päiviä kostuneita raakoja burrittoja (taitavat olla wrap nimellä kun maitojuomatkaan ei ole maitoa lakien mukaan). Tortillat pitää vähintään uunissa paistaa ennen syömistä eikä syödä suoraan paketista sitä höttöä. Tacoja saa kuulemma hesasta jostain Taco Bellistä, mutta muuten en tiedä, että valmiina saa. Taco "veneet" on niille joilla on peukalo keskellä kämmentä. Nachoja saa Amarillosta niin olisko siellä tacojakin? Muuten joutuu aikalailla tekemään täällä Suomessa itse noi tex mexit, että saa edes hämärästi autenttista.

[ 14 viestiä | ]