Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Hauskat annokset Hauskat annokset
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Päivän kebu Päivän kebu
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
aamupala aamupala
Nistipata Nistipata
Hyvät setit Hyvät setit
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
Liekkilohta Liekkilohta
Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
piiras piiras
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Ruokea suatana Ruokea suatana
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Ruokapornoa Ruokapornoa
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
 788 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 05.01.2020 23:54:32
[ + 4 - | ]

Chimichangas

[38250] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [720x1280] [] []
tiedosto.jpg

uppopaisto

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

buritto

 · 

rulla

(25)
24.02.2020 19:16:01 | 19:32:18
#311126 [+-] Piilota Suosittele

>>311113
Kuva ehkä valehtelee kokoa (ota mittaa tosta saku-tölkistä takana), mutta kyllä ne on ihan perus Santa Marian tortillalätkistä tehty. En ole mitään tortilloja nähny pakasteena niin nää ite pitää tehdä. Saa haluamansa täytteet. Eikä se uppopaistinta tarvitte. Kyllä ne munkitkin on tähän asti mummot paistanu kattilassa. Mitä nyt joskus on pirtti palanu.

24.02.2020 21:32:47
#311191 [+-] Piilota Suosittele

>>311126
Siel tex mex osastolla on kyl tuttuja tortillat, burritot sekä ne kippomaiset "veneet" sekä perus tacot tuttuja. Tää oli aika new. Tai ainakaan valmiina nähny.

24.02.2020 21:45:13 | 21:52:26
#311202 [+-] Piilota Suosittele

>>311191
Niin kyllähän sieltä kaupan valmisosastolta saa niitä päiviä kostuneita raakoja burrittoja (taitavat olla wrap nimellä kun maitojuomatkaan ei ole maitoa lakien mukaan). Tortillat pitää vähintään uunissa paistaa ennen syömistä eikä syödä suoraan paketista sitä höttöä. Tacoja saa kuulemma hesasta jostain Taco Bellistä, mutta muuten en tiedä, että valmiina saa. Taco "veneet" on niille joilla on peukalo keskellä kämmentä. Nachoja saa Amarillosta niin olisko siellä tacojakin? Muuten joutuu aikalailla tekemään täällä Suomessa itse noi tex mexit, että saa edes hämärästi autenttista.

[ 14 viestiä | ]