Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Päivän safkat Päivän safkat
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
Ruoke ploki Ruoke ploki
Lohipaistosta Lohipaistosta
kotipizza kotipizza
Lihamakkara Lihamakkara
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
eväs eväs
Ruokapornoa Ruokapornoa
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Kännimätöt Kännimätöt
kuosipala kuosipala
Nam nam! Nam nam!
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
 1 035 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto
03.04.2019 15:36:11
[ + 10 - | ]

Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa

[27181] [bists.jpg] [0.23 MB] [826x995] [] []
bists.jpg

luolasto inside

 · 

mättö

(67)  · 

pitsa

(55)  · 

oma tekemä

 · 

nom

03.04.2019 15:37:38
#181334 [+-] Piilota Suosittele

Ananaa for the heitters :^)
On muuten oikeesti hyvää jos ei ylikäytä ja kombottaa vaikkapa just sinihomeen kanssa.
100% luomu käsityö voimin itse murjottu paitsi ne täytteet paitsi basilika on oma kasvattama

03.04.2019 15:38:59
#181336 [+-] Piilota Suosittele

>>181333 Emmää käytä myllättyä teurasjätettä mun pistsoissa sori.
Jauhelihaa oisin tunkenu mut siinä vaiheessa ku aloin tekee lättyjä huomasin et se on vielä jääkaapissa. Jäi sitte laittamatta

04.04.2019 04:50:27
#181589 [+-] Piilota Suosittele

>>181496 kaikkeen tottuu kokeilemalla. omalla kohalla oon vaa järkeilly et "hei tästä aineesta X on vitusti reseptejä, sen käytössä voi siis olla perää. otetaanpas tosta joku testiin tieteen nimissä" ja hups keikkaa yhtäkkiä mikä tahansa maistuu. koostumuksilla tai suutuntumilla selittely kuulostaa vaan siltä et ihminen on tottunu hunajaan ja pumpuliin :D

04.04.2019 08:10:18
#181642 [+-] Piilota Suosittele

>>181589
Sinihomejuusto ja oliivit ei nyt vaan sovi minun suuhun. Maistuvat ihan kauheilta. Sienet ei oikeastaan maistu miltään, mutta tuntuvat ällöttäviltä. Ei jatkoon...

[ 11 viestiä | ]