Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 126 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Naku pyys Naku pyys
kesän merkki kesän merkki
Pizzaa Pizzaa
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Bon apetit Bon apetit
Mässy leivät Mässy leivät
Torttubotskei Torttubotskei
Ihan homona lihapyllyjä Ihan homona lihapyllyjä
Viis töistä Viis töistä
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Nam nam! Nam nam!
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Läskeilyä Läskeilyä
 1 032 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.93 MB, 1 tiedosto
28.05.2019 11:05:34
[ + 2 | ]

Vegaaniburgeri


japani

(221)  · 

kissa

(5208)  · 

kokkaus

(12)  · 

hampurilainen

(74)
28.05.2019 17:36:34
#207678 [+-] Piilota Suosittele

Vihreet suvakit syö tollasta paskaa. Kyllä se liha ja kala sekä ruisleipä ja kalja kelepaa ku painaa 14h neekeriä.

28.05.2019 21:09:53 | 21:11:11
#207783 [+-] Piilota Suosittele

>>207781

Täytyy olla kyllä tarkkana kuin porkkana, että pärjää kolmisuuntaiselle börhkomennukselle kesken herqqujen valmistuksen.
Esmes - kuka pääsee pyöränkoriin tällä kertaa?

:3

28.05.2019 21:27:03 | 22:03:29
#207789 [+-] Piilota Suosittele

>>207783

:3
Pitää olla silmät selässä ja molemmissa kyljissä ja päälaessa ja...

Välillä kyllä näyttääkin siltä että aasialaiset kissanystävät oppivat börheiltään poikkeuksellisen paljon tasapainoisia uusbörhistisiä taitoja :3 Näiden reseptienkin on oltava tasokkaita koska niillä on börhhyväksyntä :333 Also tosiaan niin tasapainoista pyöräilyreissua :3

9:05 --> Jännittävää odotusta :333

[ 13 viestiä | ]