WTF-Kokoelma WTF-Kokoelma
The Worst Of Bob Sapp MMA The Worst Of Bob Sapp MMA
"Erinomaista toveri" "Erinomaista toveri"
Vaarallinen loli Vaarallinen loli
#burnthepride #burnthepride
aku aku
Lapin neito juhannus uinnilla Lapin neito juhannus uinnilla
Sopivan karvanen ;) Sopivan karvanen ;)
Super Mario sanoituksilla Super Mario sanoituksilla
Savo Savo
Aku Ankka -sarjikset pähkinänkuoressa Aku Ankka -sarjikset pähkinänkuoressa
Homopaska Homopaska
Shibe tulee alentamaan kolesteroliasi Shibe tulee alentamaan kolesteroliasi
Dance of the Manwhore Dance of the Manwhore
Pam! Pam!
Doggontai Doggontai
Ohjeistus Ohjeistus
"Tulin vain hakemaan ajolupani toimistolta" "Tulin vain hakemaan ajolupani toimistolta"
Aliens Aliens
Mooses bergele :D Mooses bergele :D
Iloinen kaaos orbi Iloinen kaaos orbi
Aku Ankka ja Suuri Ponisota Aku Ankka ja Suuri Ponisota
Show me my place Show me my place
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
 680 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.57 MB, 3 tiedostoa, 09.09.2024 20:28:07
[ + 1 | ]

Master Chef illallinen

[73174] [saf01.jpg] [0.58 MB] [2519x1210] [] []
saf01.jpg
[73173] [saf02.jpg] [0.93 MB] [2560x1440] [] []
saf02.jpg
[73172] [saf03.jpg] [0.05 MB] [463x516] [] []
saf03.jpg

kulttuuri

(32)  · 

kulinääri

 · 

micheli

 · 

4 tähteä

 · 

huippukokki

(7)  · 

matoruoka

09.09.2024 20:59:07
#646442 [+-] Piilota Suosittele

>>646441
Oli, ei tullu ihan sellasta mitä ajattelin, mutta hyvää mättöä. Tavoite oli tehdä muutenkin iso kattila safkaa jota voi taas pakata eväsrasioihin töihin.

09.09.2024 23:05:07
#646477 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy sanoa, että mielenkiintoinen aineslista, mutta varmaan ihan hyvää. Miten se tulikin nälkä taas. Vastahan mää eilen söin.

10.09.2024 17:18:13 | 17:19:46
#646551 [+-] Piilota Suosittele

>>646533
450g kanaa?

Ja ota huomioon ettei toi ole ainoa ruoka. Mä otan tota töihin, kylkeen viipaloin tomaattia ja kurkkua sekä saatan ehkä leivän kaveriks ottaa jos raskas päivä töissä. Ei tota siis vedetä pelkästään lautasellista

Mut on siinä pastaa joo, sitä en kiellä

[ 7 viestiä | ]