Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 136 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Päivällinen Päivällinen
Nam nam! Nam nam!
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Pihvi Pihvi
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Päivän safkat Päivän safkat
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Makaroonimössö Makaroonimössö
Tein ruokaa Tein ruokaa
Kanasoossia ja pottuja Kanasoossia ja pottuja
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Päivällinen Päivällinen
Lattiapizza Lattiapizza
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Palasta Palasta
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
hot dog hot dog
aamupala aamupala
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
 673 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto
15.01.2025 21:40:49
[ + 1 | ]

KanaWokKaiserTomaKurke

[76992] [0.jpg] [0.33 MB] [1861x1046] [] []
0.jpg

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

annos

(10)  · 

huippukokki

(7)  · 

master chef

(8)  · 

parempi ku mutsis

15.01.2025 21:45:48 | 22:08:11
#673413 [+-] Piilota Suosittele

@kenway
@antimateria
@setämies
@masennustaja
@valupertti
@tuhnu
@likasanko
@tomb-stone
@yoker
@Frensesia

Sellanen 350g kanaa hunajas fileinä paketi pannulle, purista puolikas sitruuna päälle, samalla 1 sipuli ja 3 valkosipaleen kynttä pilkottuna messiin. Anna kanan paistua ja sipulin ruskistuu ettei jää raa'aksi, sitten loput jalopeno purkista päälle, sekottele, sit thai wok taikka se coopin malya wok vihanneksia (vähän yli puol pussia) päälle ja sit emmental juustoa pikkusen päälle joo. Sit leikellään tomate ja kurke ja sitte roiskastaan niinku homo pari lusikallista kaiser salaattia kylkeen. Päällä on santa marian jalopeno & lime kastiketta

16.01.2025 01:19:18
#673487 [+-] Piilota Suosittele

Toi on parempi ku mun, kasviksia ja lihaa yritän syödä jossa liha ja lihan rasva se tärkein kun treenaan taas, mutta leipää menee. Ei pitäisi mennä leipää yhtään kun juon kaljaa.

Kaikenkaikkiaan

[ 16 viestiä | ]