Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
nuudelipitsa nuudelipitsa
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
kaalisiili kaalisiili
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Sapuskaa Sapuskaa
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Läskeilyä Läskeilyä
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Naku annos Naku annos
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Herknua tullssa Herknua tullssa
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Ramsay Ramsay
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
 701 näyttökertaa, 18 viestiä, 3.59 MB, 1 tiedosto
29.01.2025 00:09:52
[ + 2 | ]

Lasten kossua ja litukka kolaa

[77527] [1000010227.jpg] [3.59 MB] [3060x4080] [] []
1000010227.jpg

litukka

 · 

kossu

(13)  · 

valupertti

(87)
29.01.2025 01:41:13
#676982 [+-] Piilota Suosittele

>>676978 Hyvä jos sinulla on. Minä vihellän matkalla hautaan.

Mutta en minä voi valittaa. Harva alkoholisti on rämpiny 2 laman läpi, unohtamatta sitä yhtä pandemiaa, ja ryssän sotaa. Joten aika hyvin tämä meni, ennenkuin rikoin jalkani ja tuloni romahti. Kyllä moni on loikannu leukakiikuun vähemmästäki.

29.01.2025 02:18:34
#676987 [+-] Piilota Suosittele

>>676972 Jos se nyt oli sitä mitä mielessäni kuvittelen, niin
tuo on kuitenkin viellä ns. aitoa sokerilla makeutettua vs xtra cola,
joka makeutettu kaikella muulla, kuin sokerilla.

Halvoista sanoisin, että tuo freeway on huomattavasti parempaa.

29.01.2025 02:54:21
#676999 [+-] Piilota Suosittele

>>676982
Laman kuten 2008 ja Korona ~2020-2022? Niitä ei voi kutsua lamoiksi, ei talous voi, tai sen pidä aina kasvaa. 2008 oli hyvin lievä lama jos vertaa 90-luvun taitteeseen.

En ole pelkästään metsuri, siksi on töitä, ja on metsässäkin töitä AINA >=(

31.01.2025 11:02:21
#677532 [+-] Piilota Suosittele

Teinikossu. Kerran vahngossa ostin. Nykyään ei mihinkään voi luottaa. Alkossakin pitää lukea tuoteseloste tarkkaan ja ajatuksen kanssa ettei vahingossa osta vettä.

[ 18 viestiä | ]