Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kebab Kebab
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
kaalisiili kaalisiili
Sörsselssön Sörsselssön
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
4x Pepperoni 4x Pepperoni
nannaa nannaa
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Lattiapizza Lattiapizza
Hauskat annokset Hauskat annokset
Dodii Dodii
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Setit Setit
Läskisoosia Läskisoosia
Lihamakkara Lihamakkara
Päivän kebu Päivän kebu
damn that's a bread damn that's a bread
;D ;D
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Lihalaiva Lihalaiva
Ramsay Ramsay
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
 1 341 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto, 07.10.2020 19:11:54
[ + 19 - | ]
👑 Plussatuin 07.10.2020.
👑 Katsotuin 07.10.2020.

Hampurilaishaaste

[48454] [tiedosto.jpg] [0.74 MB] [1541x2052] [] []
tiedosto.jpg

hampurilainen

(74)  · 

mättö

(67)  · 

mätöt

(5)
09.10.2020 20:24:27 | 20:26:01
#397738 [+-] Piilota Suosittele

@jhnna
Protip, tollanen "munapihvi" sekä iso pihvi on aika max setti yhten isoon purilaiseen. Kokeilin 2x pihvi ja munapihvi, jolloin siit tuli todella vaikee syötäväks ja rupes sottaa liikaa. Toi pihvi + munapihvi taas toimi paljon paremmin syödessä. Toki mulla oli pekonit yms juustot ja salaatti päälle, jätin tomaatin pois just ettei tulis liikaa kaikkee. Jalopenot koitin upottaa muniin (toimi)

Mut tuli aika ähky noiden jälkee :D

12.10.2020 13:24:04 | 13:24:55
#398509 [+-] Piilota Suosittele

398442

Mietin ehkä taas kuukauden päästä, vois kokeilla alimman kuoren päälle sipulit ja jalopunot, pihvinä ehkäpä kanaa? Sitte jotain tulista kanapihviin.. pekonin vos ehkä jättää kokonaan pois sekä koittais saada siitä ns. "terveellisemmän version" ? Toki rasvanen siit anyway tulee, muttei ihan tollasta sydänkohtausta niinku mitä täs on :D

E: Tollanen minipannu on muuten hemmetin kätevä. Tänään aamul 3 munaa tollases tulee nimittäin äkkiä valmiiks

[ 13 viestiä | ]