Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän safkat Päivän safkat
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
Yö mätöt Yö mätöt
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
nisti kys nisti kys
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Leipäkakku Leipäkakku
grillikesä part.2 grillikesä part.2
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Kuun loppu Kuun loppu
7/10 7/10
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Ramsay Ramsay
Perunamunakas Perunamunakas
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
kotipizza kotipizza
 1 341 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto
07.10.2020 19:11:54
[ + 19 - | ]
👑 Plussatuin 07.10.2020.
👑 Katsotuin 07.10.2020.

Hampurilaishaaste

[48454] [tiedosto.jpg] [0.74 MB] [1541x2052] [] []
tiedosto.jpg

hampurilainen

(74)  · 

mättö

(66)  · 

mätöt

(5)
09.10.2020 20:24:27 | 20:26:01
#397738 [+-] Piilota Suosittele

@jhnna
Protip, tollanen "munapihvi" sekä iso pihvi on aika max setti yhten isoon purilaiseen. Kokeilin 2x pihvi ja munapihvi, jolloin siit tuli todella vaikee syötäväks ja rupes sottaa liikaa. Toi pihvi + munapihvi taas toimi paljon paremmin syödessä. Toki mulla oli pekonit yms juustot ja salaatti päälle, jätin tomaatin pois just ettei tulis liikaa kaikkee. Jalopenot koitin upottaa muniin (toimi)

Mut tuli aika ähky noiden jälkee :D

12.10.2020 13:24:04 | 13:24:55
#398509 [+-] Piilota Suosittele

398442

Mietin ehkä taas kuukauden päästä, vois kokeilla alimman kuoren päälle sipulit ja jalopunot, pihvinä ehkäpä kanaa? Sitte jotain tulista kanapihviin.. pekonin vos ehkä jättää kokonaan pois sekä koittais saada siitä ns. "terveellisemmän version" ? Toki rasvanen siit anyway tulee, muttei ihan tollasta sydänkohtausta niinku mitä täs on :D

E: Tollanen minipannu on muuten hemmetin kätevä. Tänään aamul 3 munaa tollases tulee nimittäin äkkiä valmiiks

[ 13 viestiä | ]