Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Uitmester Uitmester
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Risteilymätöt Risteilymätöt
Wingssit ja ranut Wingssit ja ranut
Tein ihan itte Tein ihan itte
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
hämBööga hämBööga
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
nannaa nannaa
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
Lihan savustusta Lihan savustusta
Ruokea taas Ruokea taas
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
4x Pepperoni 4x Pepperoni
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Chimichangas Chimichangas
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
alaston kokki alaston kokki
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
 888 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.19 MB, 1 tiedosto
10.10.2021 22:27:15
[ + 2 | ]

4x Pepperoni

[57297] [0.png] [1.19 MB] [960x433] [] []
0.png

koti-pizza

 · 

pepperoni

 · 

quadro

 · 

4x suolaista

10.10.2021 23:07:01
#507074 [+3] Piilota Suosittele

Kyllä tuonne ainakin 1 jauheliha olisi pitänyt pohjalle laittaa. Pepperonia onkin sitten tuollain semi-ok:sti nyt. Aina voisi tietysti yhden lisäkierroksen vielä sitäkin ottaa.

10.10.2021 23:13:47
#507080 [+-] Piilota Suosittele

>>507077

Itse menen yleensä tuplajauheliha, pepperoni ja aurajuusto -linjalla. Jos on 5 täytettä, niin sitten toinen pepperonikin.

Joskus ennen muinoin tuli salamia otettua yhdeksi täytteeksi, mutta joissain ählämipaikoissa salami on jotain kuivatettua rustoista koiraa ja aivan hirveätä, niin on tullut sitten yllätysten minimoimiseksi jätettyä salami pois kokonaan.

10.10.2021 23:16:38
#507081 [+-] Piilota Suosittele

>>507080 MIetin kyllä tripla-pepperoni-aura-comboa kanssa :D Jaihan sillä Koti-Pizzasta otin, että saa varmasti oikeaa pepperonia, eikä tavan metua. Äkisti kuulostaa kamalalta, mut ei tuota karvakäsiversiona pystyisi vetämäänkään :D

11.10.2021 15:02:05
#507169 [+-] Piilota Suosittele

Tilaa vaa pizzan ilman täytteitä eli juustopizzan, ja viskelee ite puol pakettia noita tonne sekaan. Tarvi vittu 18€:tä moisesta maksaa.

12.10.2021 12:01:06
#507376 [+-] Piilota Suosittele

>>507290
12.90e

Ei se niin paha perhepizzasta ole. Tuo ei näytä siltä.

Paras pizzeria veloittaa perhepizzasta jo vähintään 16€, 4-5 täytteellä jotain 20€. Hinnat ovat kaksinkertaistuneet samassa paikassa 20 vuodessa.

Maksan kyllä kun yleensä pojille tilaan, ja jos alta 30min, maksan myös tippiä. He tietävät tämän.

[ 10 viestiä | ]