Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Bon apetit Bon apetit
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Kaanin käsky Kaanin käsky
Laihissalaatti Laihissalaatti
Vihreät uuniin Vihreät uuniin
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
Lihan savustusta Lihan savustusta
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Syömään Syömään
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Mässy leivät Mässy leivät
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Elikkäs Villen puri Elikkäs Villen puri
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
 1 261 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.1 MB, 1 tiedosto
04.10.2020 00:07:05
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 04.10.2020.

Nacho pelti

[48344] [20201003_235800.jpg] [4.1 MB] [4608x3456] [] []
20201003_235800.jpg

nachopelti

 · 

nacho

 · 

taco

(19)
04.10.2020 01:01:16
#395943 [+-] Piilota Suosittele

Ongelma "oikeissa" juustoissa on se, kun rasva erottuu lämmittäessä proteiineista. ns. American cheese sisältää emulsioijia, joka estää moista tapahtumasta. Samaa voi yrittää kattilassa lisäämällä jauhoja (joka sitoo rasvoja) ja maitoa (joka tekee tavarasta vähän notkeampaa). Siitä kuitenkin tulee aika puuromaista varsinkin jäähtyessään. Suomen vastine "Amerikkalaiselle" juustolle voisi olla sulatejuusto, joko kelmupaketeista tai Olympian 400 g paketista. Ja eikun herkuttelemaan.

04.10.2020 01:18:19
#395948 [+1] Piilota Suosittele

>>395943 Nachoja, pekonia, jauhelihaa, aura jyystöä, jyystöraastetta ja soosseja. Ja maissia. Valupertti katsoi vierestä kun Valupertin kikkeliä ehkä joskus imevä ihminen teki tuon. Oli tarkoitus laittaa myös paprikaa mutta Valupertti unohti ostaa.

04.10.2020 02:24:14
#395956 [+-] Piilota Suosittele

>>395943
Koskenlaskijaa on jo jonkin aikaa ollut myös sellaisena notkeampana purkkitavarana, mikä ainakin cheddarversiona toimii erittäin hyvin nachojen kanssa ja vähän helpompi kipata pellillekin.
Aurajuusto-versiostakin tuli aika hyvä dippi salsan kanssa sekoitettuna.

04.10.2020 02:33:51
#395958 [+-] Piilota Suosittele

Nachopellit on kyl jumalten mättö. Pro tips, laita nachot alle, sitte jauheliha yms päälle, noi palaneet nachot on syömäkelvottomia.

[ 15 viestiä | ]