Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pihvinaama Pihvinaama
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Uunikana ja perunat Uunikana ja perunat
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Mässy leivät Mässy leivät
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
nuudeliresepti nuudeliresepti
Setit Setit
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
mässyt mässyt
Lihavauva Lihavauva
Kanaa Kanaa
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Koronamös Koronamös
Kännimätöt Kännimätöt
pizza pizza
 1 345 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto
07.10.2020 19:11:54
[ + 19 - | ]
👑 Plussatuin 07.10.2020.
👑 Katsotuin 07.10.2020.

Hampurilaishaaste

[48454] [tiedosto.jpg] [0.74 MB] [1541x2052] [] []
tiedosto.jpg

hampurilainen

(74)  · 

mättö

(67)  · 

mätöt

(5)
09.10.2020 20:24:27 | 20:26:01
#397738 [+-] Piilota Suosittele

@jhnna
Protip, tollanen "munapihvi" sekä iso pihvi on aika max setti yhten isoon purilaiseen. Kokeilin 2x pihvi ja munapihvi, jolloin siit tuli todella vaikee syötäväks ja rupes sottaa liikaa. Toi pihvi + munapihvi taas toimi paljon paremmin syödessä. Toki mulla oli pekonit yms juustot ja salaatti päälle, jätin tomaatin pois just ettei tulis liikaa kaikkee. Jalopenot koitin upottaa muniin (toimi)

Mut tuli aika ähky noiden jälkee :D

12.10.2020 13:24:04 | 13:24:55
#398509 [+-] Piilota Suosittele

398442

Mietin ehkä taas kuukauden päästä, vois kokeilla alimman kuoren päälle sipulit ja jalopunot, pihvinä ehkäpä kanaa? Sitte jotain tulista kanapihviin.. pekonin vos ehkä jättää kokonaan pois sekä koittais saada siitä ns. "terveellisemmän version" ? Toki rasvanen siit anyway tulee, muttei ihan tollasta sydänkohtausta niinku mitä täs on :D

E: Tollanen minipannu on muuten hemmetin kätevä. Tänään aamul 3 munaa tollases tulee nimittäin äkkiä valmiiks

[ 13 viestiä | ]