>>670365 arvon herrasmies - arvostan sinua entistä enemmän. ilman sarkasmia. mun suosikki volcano en ikinä moista omistanu mutta kaverilla moinen ja aina videopelejä lanittaessa (kyllä, lanittaessa, 2024 vuonna) sitä operoinu ja voi pojat siinä on premiumin tuntua. mulla oli itellä wispr2 matkavapo butaanikäyttönen, koko rahan arvonen vähän turhan kuumaa höyryä mutta silti upea. hiisasin siitä vaan ikävästi sen lämmityselementin(hunajakenno mikävittulie) paskaks :( en o saanu aikaseks ostaa mitää uutta
[
6 viestiä
|
]
⭰
Maistuisko?
sushipizza
Nam nam!
palestiinalaiset
Bitch'n good!
karppaajat on tymiä
Menisin retkuun :3
Bravuuri
HK Popsi® Mini Corndog
Leivo mun kaa
Nälkä yllätti
Annosten asettelua
Arvatkaa kuka?
namupala
Dance like a kirsikkatomaatti, sting like a haarukka
wokkikanahässäkkä
niin herkullista makkaraa
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
ruokatunti
outo ruokapala
Paras idea sitten paskapaperin
Duckface-kuva korjattu säntilliseksi
Miracle has come to TT :3
Kun et ole 2 vuorokautee pystyny syömää ja iskee mässyt