Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
Yö palaa Yö palaa
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Päivän safkat Päivän safkat
Murekepäivä Murekepäivä
Eikun syömään! Eikun syömään!
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
4x Pepperoni 4x Pepperoni
Kebab Kebab
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Ramsay Ramsay
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Grilli Grilli
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Oujea Oujea
Hot dogs Hot dogs
Pihvin pihvi Pihvin pihvi
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
 887 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.66 MB, 6 tiedostoa
31.01.2020 18:32:02
[ + 8 | ]

Kasausohje sisältää tuotesijoittelua

[39092] [leib-(2).jpeg.jpg] [0.9 MB] [1600x2400] [] []
leib-(2).jpeg.jpg
[39091] [leib-(4).jpeg.jpg] [0.85 MB] [1600x2389] [] []
leib-(4).jpeg.jpg
[39090] [leib-(6).jpeg.jpg] [0.78 MB] [1599x2412] [] []
leib-(6).jpeg.jpg
[39089] [leib-(8).jpeg.jpg] [0.72 MB] [1600x2412] [] []
leib-(8).jpeg.jpg
[39088] [leib-(9).jpeg.jpg] [0.3 MB] [1280x960] [] []
leib-(9).jpeg.jpg
[39087] [leib-(10).jpeg.jpg] [0.13 MB] [1600x1200] [] []
leib-(10).jpeg.jpg

leipä

(65)  · 

kinkku

(26)  · 

mätöt

(5)
31.01.2020 18:38:36 | 18:39:12
#301300 [+2] Piilota Suosittele

Herkullisen näkönen leipä! Mä nautin myös noista miniluumutomaateista enemmän kuin normi tomaatista. 5/5

31.01.2020 19:07:02
#301314 [+-] Piilota Suosittele

>>301305 kyl maar leivän päällä hyvää. vähenee se maun terävyys sitä mukaa mitä enemmän sen kanssa syö asioita. vähän niinku kalakastikkeessa

01.02.2020 14:46:54
#301597 [+-] Piilota Suosittele

>>301475 oli vielä toinen vakassa. löin tomaatteihin kevyen suolan ja pippurin ihan vaan hifistelymielessä - ja...

ois pitäny lyyä lisää. ei maistunu missään.

[ 16 viestiä | ]