Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Eväsleivät Eväsleivät
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Toimii Toimii
Kuun loppu Kuun loppu
Päivän kebu Päivän kebu
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
nuudeliresepti nuudeliresepti
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
iltapalani iltapalani
Bon apetit Bon apetit
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Kebua taas Kebua taas
välipala välipala
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
Dodii Dodii
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
 1 112 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto
15.07.2020 18:58:53
[ + 1 | ]

Oujea

[45167] [20200715_185605.jpg] [2.22 MB] [4032x3024] [] []
20200715_185605.jpg

ananas

(44)  · 

wrap

(6)
15.07.2020 19:26:40 | 19:30:05
#365102 [+-] Piilota Suosittele

365097

ei tarvitse soittaa musiikkia niin kovalla.


Ja leikkasin veitsellä kuitenkin :P

Edit: ja jos vielä avatarpiirustus (vienoa) pyyntöä saisi esittää niin voisiko silinterihattuinen monokkelisilmäilevä tabby-Vivamort leikata ananasta tietokonepöydällä?

15.07.2020 19:52:10 | 19:55:28
#365108 [+-] Piilota Suosittele

>>365104

Tuli täytteitä kebabwrappeihin.
Oli pari muutakin, mutta fetat oli jo kuutioina jalapenot slaisseina, salaatinledet huuhdeltuna ja jugurtti vaihtui hetken mielijohdosta sekasienisalaattiin.

Kyseessä on toki tarjoiluehdotus.

16.07.2020 01:03:05
#365204 [+-] Piilota Suosittele

>>365190

Älä oo tuommoinen. Siinä oli sitä roipetta sibulkebabin kestikkeeksi. Sinunkin kyrpä ois hyrränny (patterilla tai iliman) jos oisit päässyt näitä kääryleitä natustelemmaan

16.07.2020 01:30:09
#365207 [+-] Piilota Suosittele

>>365204
Hyi sua, herran jestas sentään! Missä romantiikka? Tosin punasibale on hyvvää. Mutta sitä en anna anteeksi, että juot tuommosta homovissyä. Itte ku en pysty mittään kreippipitosta juomaan niin oon katkera siitä. Mää ku tykkäisin siitä niin kovasti.

[ 9 viestiä | ]