Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Päivän safkat Päivän safkat
4x Pepperoni 4x Pepperoni
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Kebab Kebab
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
Ruokapornoa Ruokapornoa
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Gurmeeta Gurmeeta
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Juustopekonipulla Juustopekonipulla
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
herrrrrrkkujen herkkru pistsza herrrrrrkkujen herkkru pistsza
Iltapala Iltapala
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Uunikana ja perunat Uunikana ja perunat
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Lahnasta lohi Lahnasta lohi
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
 1 111 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto
15.07.2020 18:58:53
[ + 1 | ]

Oujea

[45167] [20200715_185605.jpg] [2.22 MB] [4032x3024] [] []
20200715_185605.jpg

ananas

(44)  · 

wrap

(6)
15.07.2020 19:26:40 | 19:30:05
#365102 [+-] Piilota Suosittele

365097

ei tarvitse soittaa musiikkia niin kovalla.


Ja leikkasin veitsellä kuitenkin :P

Edit: ja jos vielä avatarpiirustus (vienoa) pyyntöä saisi esittää niin voisiko silinterihattuinen monokkelisilmäilevä tabby-Vivamort leikata ananasta tietokonepöydällä?

15.07.2020 19:52:10 | 19:55:28
#365108 [+-] Piilota Suosittele

>>365104

Tuli täytteitä kebabwrappeihin.
Oli pari muutakin, mutta fetat oli jo kuutioina jalapenot slaisseina, salaatinledet huuhdeltuna ja jugurtti vaihtui hetken mielijohdosta sekasienisalaattiin.

Kyseessä on toki tarjoiluehdotus.

16.07.2020 01:03:05
#365204 [+-] Piilota Suosittele

>>365190

Älä oo tuommoinen. Siinä oli sitä roipetta sibulkebabin kestikkeeksi. Sinunkin kyrpä ois hyrränny (patterilla tai iliman) jos oisit päässyt näitä kääryleitä natustelemmaan

16.07.2020 01:30:09
#365207 [+-] Piilota Suosittele

>>365204
Hyi sua, herran jestas sentään! Missä romantiikka? Tosin punasibale on hyvvää. Mutta sitä en anna anteeksi, että juot tuommosta homovissyä. Itte ku en pysty mittään kreippipitosta juomaan niin oon katkera siitä. Mää ku tykkäisin siitä niin kovasti.

[ 9 viestiä | ]