Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Lihavauva Lihavauva
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Päivän safkat Päivän safkat
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Home pizza Home pizza
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Läskeilyä Läskeilyä
Iltapala Iltapala
Nacho pelti Nacho pelti
Magaronimess Magaronimess
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Tein ruokaa Tein ruokaa
 1 111 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto
15.07.2020 18:58:53
[ + 1 | ]

Oujea

[45167] [20200715_185605.jpg] [2.22 MB] [4032x3024] [] []
20200715_185605.jpg

ananas

(44)  · 

wrap

(6)
15.07.2020 19:26:40 | 19:30:05
#365102 [+-] Piilota Suosittele

365097

ei tarvitse soittaa musiikkia niin kovalla.


Ja leikkasin veitsellä kuitenkin :P

Edit: ja jos vielä avatarpiirustus (vienoa) pyyntöä saisi esittää niin voisiko silinterihattuinen monokkelisilmäilevä tabby-Vivamort leikata ananasta tietokonepöydällä?

15.07.2020 19:52:10 | 19:55:28
#365108 [+-] Piilota Suosittele

>>365104

Tuli täytteitä kebabwrappeihin.
Oli pari muutakin, mutta fetat oli jo kuutioina jalapenot slaisseina, salaatinledet huuhdeltuna ja jugurtti vaihtui hetken mielijohdosta sekasienisalaattiin.

Kyseessä on toki tarjoiluehdotus.

16.07.2020 01:03:05
#365204 [+-] Piilota Suosittele

>>365190

Älä oo tuommoinen. Siinä oli sitä roipetta sibulkebabin kestikkeeksi. Sinunkin kyrpä ois hyrränny (patterilla tai iliman) jos oisit päässyt näitä kääryleitä natustelemmaan

16.07.2020 01:30:09
#365207 [+-] Piilota Suosittele

>>365204
Hyi sua, herran jestas sentään! Missä romantiikka? Tosin punasibale on hyvvää. Mutta sitä en anna anteeksi, että juot tuommosta homovissyä. Itte ku en pysty mittään kreippipitosta juomaan niin oon katkera siitä. Mää ku tykkäisin siitä niin kovasti.

[ 9 viestiä | ]