Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Grilli Grilli
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Uunisafkaa Uunisafkaa
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
Iltapalaa saatana Iltapalaa saatana
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Pihvin pihvi Pihvin pihvi
Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
 345 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
01.05.2026 11:04:16
[ + 1 | ]

Spydäriä

[87761] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [593x1058] [] []
tiedosto.jpg

pyttipannu

(7)  · 

mättö

(67)  · 

ruoka

(404)
01.05.2026 11:05:46
#751526 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria siinä sulle se mun vappuspydäri. Ihan on x-tran 2kg säkistä pyttistä jota on tuunattu nakeilla ja lihapullilla. Sekä kolme kananmunaa paistettuna, koska pyttikseen kuuluu muna

01.05.2026 14:50:57
#751552 [+-] Piilota Suosittele

>>751551
Oollannin on järkky kallista. Mä saan 2kg x-traa samalla hinnalla mitä 400g oollannin. On se ihan ok ja ihan jees mutten hinnan takia raaski. Mielummin tuunaa sitte

02.05.2026 15:05:59
#751659 [+1] Piilota Suosittele

>>751656
Luurissa on vähän liiankin tehokas salama, jos mä otan kuvan spaghetista niin ihan kuin puolet tomaattikastikkeesta katoaa valosuuden myötä. Mun pitää vähä opetella noita asetuksia, mutta idea oli se että eka pyttis uuniin ja samalla 225C tauluun. Sit ku pyttis on melkee saavuttanu sen 225C niin lihapallid ja nakit pellille. Sit se 225C täyteen ja hetken päästä laita nollille ja anna olla jälkilämmöllä hetki. Ihan rapsakkaa tuo oli syödes. Toki kananmuna oli omalla pannulla

02.05.2026 16:52:29
#751675 [+1] Piilota Suosittele

>>751659 Itellä paha tapa, että kun paistaa jotain pannuun/uuniin kuuluvaa, niin siinä pitää olla sellanen sävy, että se nauttii parempia sosiaalietuja, kuin kokki ite :D

[ 7 viestiä | ]