@antimateria kuviin en jaksanu keskittyä sekä lautaselta ois pitäny ottaa parempi kuva mutku mä kerkesin syömään kaiken sitä ennen :D Tää on kyl #hässäkkä mut hyvää tuli!
Eli siis kanaa marinaadis pannulle, aurajuustoa jalopeniksiä ja pilkottu valkosipuli, sit se saatana kastike, wokkivihannekset ja kanaliemikuutio. Sitte paistelin perunat eriksee ja lisäsin vielä sinappi grillisalaattia kylkeen. Sit vaa tomsu ja kurkke poikki ja pinoon
>>752886 Tälläses kokkaukses on se paras, että ens kerralla tietää mitä tehä toisin. Houkuttelevamman näkösen tosta sais varmasti, jos perunat ois omassa ja hässäkkä omassa kupissa. Sekä tomaatti ja kurkut omassaan
[
6 viestiä
|
]
⭰
Liha, kana ja jättikatkarapu
Leivo mun kaa
Herkut lähti
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Patonkia (ciabatta) leipää
Nistipata
Äijäsetti
Elikkäs huomenta
Ruokea suatana
Tilasi ruokaa
ruoka
kun näet sen
Aina ei voi piilotus onnistua
Kissakuvia
Mitäs me tänään syödään?
Hämmentynyt kissa
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.