Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 124 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Gourmet kana Gourmet kana
Chimichangas Chimichangas
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
Ruoka blogii Ruoka blogii
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Päivän safkat Päivän safkat
Gurmeeta Gurmeeta
Nam nam! Nam nam!
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Murekepäivä Murekepäivä
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
Kaanin käsky Kaanin käsky
Pizzaa Pizzaa
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Päivän lautanen Päivän lautanen
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Päivän kebu Päivän kebu
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
 793 näyttökertaa, 3 viestiä, 5.46 MB, 2 tiedostoa
09.11.2021 03:16:48
[ + 2 | ]

Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä

[58265] [tiedosto-1.jpg] [2.75 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto-1.jpg
[58264] [tiedosto-2.jpg] [2.71 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto-2.jpg

ruoka

(403)  · 

dumpling

 · 

myky

 · 

kana

(136)  · 

weeaboo

09.11.2021 04:01:26
#514377 [+-] Piilota Suosittele

Ne kaupan punamuoviset pelmenit on kans ihan ok ku sekaan heittää pari lihaliemikuutiota. Hinnan ja laadun suhteen kannattaa kattoa, että ottaa vaan lihatäytteisiä eikä häränlihatäytteisiä. Härkä on jopa vähän huonomman makusta eikä missään nimessä oikeuta kohonnutta hintaa.

[ 3 viestiä | ]